لحظه به لحظه با آخرین تحولات فلسطین اشغالی

تداوم عملیات ضدصهیونیستی در فلسطین اشغالی/ مقام صهیونیست: اسرائیلی‎‌ها سلاح حمل کنند

درگیری‌های شدید فلسطینیان و صهیونیست‌ها وارد هشتمین روز خود شده است و در این مدت بیش از 1000 فلسطینی مجروح شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الاقصی در ادامه درگیری‌های فلسطینیان و صهیونیست‌ها، یک جوان فلسطینی نزدیک وزارت جنگ در تل آویو با سلاح سرد به 4 نفر از جمله یک سرباز صهیونیست حمله کرد.

این فلسطینی با حمله به این سرباز زن صهیونیست، وی را خلع سلاح کرد.

شبکه تلویزیونی المنار نیز در خبری فوری اعلام کرد رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر این حمله را تأیید کردند.

در پی این حمله، نیروهای صهیونیست همه خیابان‌های اطراف وزارت جنگ را برای جستجوی این فلسطینی بستند و در نهایت عامل این عملیات را هدف گلوله قرار دادند و وی را به شهادت رساندند.

"ثائر ابو غزاله" از ساکنان قدس عامل عملیات امروز در تل آویو بود. 

خبرهای اولیه حاکی است یک فلسطینی با خودروی خود شهرک نشینی را در منطقه الشیخ جراح در بیت المقدس زیر گرفت.

اخبار لحظه به لحظه درخصوص آخرین تحولات فلسطین اشغالی را در این قسمت مشاهده کنید:


19:11 صهیونیستهای شهرک نشین ساکن شهرک کریات اربع در شهر الخلیل در کرانه باختری رود اردن به خانه های فلسطینیان خبر داد.

18:27 در درگیری های فلسطینی‌ها شدید با نیروهای اشغالگر  صهیونیست در اردوگاه "شعفاط" در شمال قدس، 10 فلسطینی زخمی شدند.

18:19 چهار فلسطینی در درگیری با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در اردوگاه شعفاط در شمال قدس زخمی شدند. منابع خبری پیش از این از درگیری بین افراد مسلح و نیروهای اشغالگر صهیونیست در نزدیکی پست نظامی در اردوگاه شعفاط در قدس خبر داده بودند.

18:09 وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین روز پنجشنبه سکوت جامعه بین‌المللی در برابر حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن نوار غزه و شرق بیت المقدس را محکوم کرد.

17:56 تظاهرکنندگان از فلسطینی های ساکن سرزمین های اشغالی سال 1948 به طرف نظامیان اسرائیلی در شهر حیفا سنگ پرتاب کردند.

17:52 رسانه های صهیونیستی از زخمی شدن یک نظامی این رژیم بر اثر پرتاب سنگ نزدیک شهرک "بنیامین" در کرانه باختری خبر دادند.

17:48 معاون وزیر امنیت رژیم صهیونیستی از تمام صهیونیست‌هایی که اجازه حمل سلاح دارند خواست سلاح خود را به دست گیرند و همراه او به گشت‌زنی بپردازند‎.

17:46 دولت وحدت ملی فلسطین در رام الله به ریاست رامی الحمدالله جلسه ای فوق العاده تشکیل داده است تا به بررسی آخرین تحولات و رویدادها بپردازد. 

17:41 شبکه تلویزیونی الاقصی لحظاتی پیش در خبری فوری از درگیری فلسطینیان و نیروهای اشغالگر صهیونیست در تعدادی از محله های شهر اشغالی قدس خبر داد.

17:35 العالم از درگیری جوانان فلسطینی با نیروهای صهیونیست در منطقه "بیت ایل" در نزدیکی "رام الله" خبر داد.

17:34 سربازان صهیونیست در کرانه باختری از گلوله های واقعی در حمله به فلسطینیان استفاده کردند. تعدادی از این زخمی‌ها به شهادت رسیدند. تعدادی از این زخمی ها خبرنگار هستند.

17:30 سخنگوی هلال احمر فلسطین از زخمی شدن 155 فلسطینی در تجاوزات اخیر رژیم اشغالگر صهیونسیتی در کرانه باختری خبر داد.

17:07 گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه خواستار تشکیل رهبری ملی واحد برای هدایت قیام مردمی کرانه باختری رود اردن و قدس شدند و اعلام کردند که این قیام باید به انتفاضه ای سوم تبدیل شود.

16:59 شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: خبرهای اولیه حاکی است یک فلسطینی با خودروی خود شهرک نشینی را در منطقه الشیخ جراح در بیت المقدس زیر گرفت.

16:49 در همین حال، منابع صهیونیستی از حمله جدید با سلاح سرد به صهیونیستها در شهرک صهیونیست نشین "کریات اربع" در شهر الخلیل کرانه باختری رود اردن خبر داد. بر اساس این گزارش، ضارب موفق به فرار شد.

16:45 شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد: فلسطینی ها در 24 ساعت گذشته 8 بار با چاقو در بیت المقدس، تل آویو و کرانه باختری به شهرک نشینان اسرائیلی حمله کردند.

16:37 در همین حال منابع پزشکی از زخمی شدن ده ها فلسطینی به دنبال حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری خبر دادند.

این در حالی است که یک نوجوان 15 ساله فلسطینی، نیز صبح امروز یک شهرک‌نشین اسرائیلی را در منطقه شیخ جراح در قدس شرقی با چاقو زخمی کرده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار