رشت؛

هم اندیشی پلیس با نمایندگان گیلان در مجلس

مهم ترین مسایل و مشکلات پلیس گیلان امروز در نشست مشترک مجمع نمایندگان گیلان با مسئولان انتظامی استان بحث وبررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از رشت؛ فراهم کردن تدابیر لازم برای تجهیز و نوسازی ابنیه های انتظامی ، ارتقای امکانات پلیس برای مقابله ی سریع تر با انواع ناهنجاری ها ، هماهنگی بیشتر دست اندرکاران فرهنگی - اجرایی برای پیشگیری از وقوع جرم ، جبران خلاء ها و رفع مغایرت های قانونی برای بیشتر شدن اختیارات پلیس در مواجه با مجرمان و تلاش برای ایجاد اردوگاه های نگهداری معتادان ولگرد برای پاک سازی فضای شهری از مهم ترین مسایل مطرح در نشست امروز بود .

رییس مجمع نمایندگان گیلان هم در این نشست از اولویت نوسازی برخی از پاسگاه ها و کلانتری های و بهبود تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری نیروی انتظامی خبرداد و افزود : تلاش می کنیم در روند تدوین و تصویب برنامه ششم توسعه و تصویب بودجه ی سال 95 الزامات نیروی انتظامی را در نظر بگیریم .

محمد حسین قربانی گفت : با برپایی این نشست پیشنهاد های فرماندهان حوزه های مختلف انتظامی جمع بندی و برای پیگیری آماده خواهد شد.

فرمانده انتظامی گیلان نیز خواستار تعامل منطقی همه دستگا ه های دولتی را برای پیشگیری از وقوع جرم شد و افزود : اولویت نخست پلیس ارتقائ سلامت اداری در حوزه ی درون سازمانی و آگاهی بخشی خانواده هاست.

سردار میر حیدری تجهیز نیروی انتظامی لوازم جدید را در افزایش قدرت بازدارندگی و واکنش سریع موثر اعلام و گفت : تجهیز پلیس زمینه ساز ارتقائ هر چه بیشتر نظم و امنیت است.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.