کارشناس جودو: افراد نامدار هم نمی‌توانند جودو را نجات دهند

از جودو فقط نامی بر روی کتیبه و کاغذ باقی مانده است و آمدن نام افرادی همچون درخشان هم نمی‌تواند نجات بخش جودو باشد.

حمیدرضا جعفر کارشناس جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: چرا وزیر ورزش تکلیف فدراسیون جودو را مشخص نمی‌کند و موافقت یا مخالفت خود را با ماندن یا رفتن رستگار اعلام نمی‌کند؟ مدت زیادی تا المپیک باقی نمانده ولی هنوز تیم ملی تکلیف خود را نمی‌داند و هنوز در تیم ملی و اردوها اما و  اگر و شرط و شروط وجود دارد.

وی افزود: پزشک و دیگر مایحتاج اصلی تیم ملی  مهیا نیست. تیم ملی جودو ایران یکنفره به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شود. هنوز کسی از پدیده‌ای که رستگار قول و نویدش را داده بود (جعفر پهلوان) چیزی ندیده است و معلوم نیست این پدیده چرا ظهور نمی‌کند.

جعفر بیان داشت: پایان همه این هیاهوها و عزل ونصب‌های مکرر و صدور احکام برای چهره‌های جدید، شکست در مسابقات برونمرزی است و چند روز بعد از باخت هم روز از نو روزی از نو و مسئولین فدراسیون به دنبال یک سفر دیگر هستند بدون اینکه کسی جوابگوی هدر رفتن سرمایه‌های بیت المال باشد. هنوز هیچ استانی حتی رنگ تشکهای اهدایی فدراسیون جهانی را که بابت ترخیصش 60 میلیون تومان پرداحت شده است را ندیده است.

وی افزود: چون تیم کارگران و سرمربی زحمتکش این تیم اجازه نداد تا ملی پوشان غیر کارگر با تیم ملی کارگران عازم ایتالیا شوند، فدراسیون جودو جهت اعزام ملی پوشان جودو به مسابقات نظامیان جهان با نیروهای مسلح مصالحه کرد و بیش از نیمی از تیم جودو نظامیان ایران را ملی پوشان جودو تشکیل دادند و سهم و حق این نیروهای زحمتکش و نظامی را به ملی پوشان دادند.

تنها امید جودو ایران هم که هنوز درگیر حقوقو مزایایش است و باید مراقب باشد که آسیب نبیند چون تنها امید جودو ایران برای المپکی شده است و او در سن جوانی باید استرس و فشار به این سنگینی را به دوش بکشید چون نفری پشت سرخود ندارد و نمی‌تواند استراحت مقطعی داشته باشد.

جعفر در پایان خاطر نشان کرد: از وزارت ورزش می‌خواهم به ورزش جودو رسیدگی کند چون تا المپیک فقط یک چشم بر هم زدن باقی است و از جودو فقط نامی بر روی کتیبه و کاغذ باقی مانده است و آمدن نام افراد نامدار در این زمان هم نمی‌تواند جودو را از این چه کنم، چه کنم‌ها نجات دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، جعفر ، کارشناس جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
کارشناسی شما لنگ میزنه بچه ها مدال گرفتند .بابا کارشناس
آخرین اخبار