فومنی در نشست انتخاباتی حزب مردمی اصلاحات؛

انتخابات محل جنگ نیست/ روحانی اجازه دهد نخبگان وارد عمل شوند

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: در تمام استانها به صورت مستقل برای انتخابات وارد خواهیم شد و به هیچ عنوان با هیچ گروه تندرویی ائتلاف نخواهیم کرد.

انتخابات محل جنگ نیست/ روحانی اجازه دهد نخبگان وارد عمل شوندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  "محمدزارع فومنی" دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در نشست انتخاباتی حزب مردمی اصلاحات با اشاره به مناسبت برنامه اظهار داشت: هنگام شروع فعالیت خواستیم کارکرد حزبی داشته باشیم و بر این مبنا عمل کردیم که وارد ائتلاف با جبهه‌ای نشویم، چرا که در دنیا احزاب به عنوان پشتوانه نظام هستند.

وی افزود: اما در کشور ما به احزاب اهمیت داده نشده و متاسفانه کارکرد احزاب روزمره و مربوط به مسئله انتخابات است. احزاب رسالت خود را نتوانسته‌اند به خوبی پیاده کنند.

فومنی با بیان اینکه ما مستقل از جریان‌ها عمل می‌کنیم، گفت: در عرصه‌ها و چارچوب‌های مختلف فعالیت خواهیم داشت و با استناد به فرمایشات امام خمینی (ره) حفظ انقلاب و نظام از اوجب واجبات ما خواهد بود و به همه آنهایی که کارکرد حزبی دارند توصیه می‌کنیم که به چارچوب قانون اساسی معتقد باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: بحث اصلی ما در مورد انتخابات است. انتخابات یک عرصه مهم است که ما بعد از چندین سال با انقلاب و ثمره خون شهدا به آن دست پیدا کردیم.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با تاکید بر این نکته که ما اولین کشوری هستیم که در دنیا راندمان انتخاباتی بالایی داریم، اظهار داشت: دموکراسی‌ترین کشور دنیا ایران است.

فومنی در ادامه گفت: بعضی‌ها نسبت به دستگاه‌های نظارتی انتقاد دارند، اما بدانید در تمام دنیا تمام کسانی که کاندیدا می‌شوند، یک نظام نظارتی بر آنها مسلط است.

وی با بیان اینکه انتخابات محل جنگ نیست، بلکه محلی برای برادری است، خاطرنشان کرد: ما با انحصارطلبی مخالفیم و به عنوان یک حزب اصلاح‌طلب و میانه‌رو و پیرو خط رهبری برای عرصه انتخابات با حضور حداکثری وارد خواهیم شد.

وی اظهار داشت: به دلیل اینکه مقام معظم رهبری و امام و روشنفکران دنیا با تحقیر مردم مخالفند، ما نیز با تحقیر مردم مخالفیم.

فومنی خطاب به دولت حسن روحانی گفت: اگر می‌خواهید مردم آزاد انتخاب کنند، اجازه دهید نخبگان ما که توانایی و تخصص و تعهد دارند وارد عمل شوند.

وی افزود: هر مجموعه‌ای که وارد انتخابات می‌شود باید برنامه داشته باشد، ما از بطن مردم و صدای مردم هستیم و صدای مردم را در انتخابات مجلس آینده به گوش تمام انحصارطلبان چپ و راست خواهیم رساند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به فعالیت تشکل متبوعش در تهران برای انتخابات مجلس اظهار داشت: در تهران بزرگترین کاندیداهای مستقل و میانه‌رو را اعلام خواهیم کرد.

وی در همین باره تاکید کرد: ما با آنهایی که امروز به عنوان طبقه ضعیف جامعه می‌کوبند و اگر امروز قدرتمندان سیاست‌باز و سیاسی‌کار به ما توهین می‌کنند و می‌گویند طبقه ضعیف هستیم و جای رشد نداریم، مبارزه خواهیم کرد.

در همین باره ادامه داد:در عرصه انتخابات شعار ما این است که صدای مردم صدای خداست و با همین رویکرد وارد خواهیم شد.

طبق فرمایش امام خمینی مردم ولی‌نعمت ما هستند و ما این نکته را همیشه در نظر خواهیم داشت.

فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در پایان اظهارات خود تصریح کرد: در تمام استانها به صورت مستقل برای انتخابات وارد خواهیم شد و به هیچ عنوان با هیچ گروه تندرویی ائتلاف نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات ، فومنی ، نخبگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار