کی روش: بازیکنان ما در این شرایط آب و هوایی مشکل دارند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هرچه خواستیم بازیکنان را با درجه آب و هوا تطبیق دهیم نشد و برای بازیکنان ایرانی همیشه در چنین هوایی بازی کردن دشوار است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش پس از تساوی تیم ملی کشورمان مقابل عمان در نشست خبری گفت: بازی خوبی داشتیم ولی باید بگویم عمان تیم برتر میدان بود.

وی ادامه داد: ما 90 دقیقه جنگیدیم و میدانستیم بازی سختی پیش رو داریم و در کل باید بگویم پاداش یک امتیازی برای دو تیم مناسب بود.

کی روش در مورد اینکه چرا بازیکنان عملکرد سابق را نداشتند اظهار داشت: دو عامل باعث این امر شد، یکی اینکه عمان تیم برتر میدان بود و دیگر شرایط آب و هوایی. بازیکنان ایران هیچگاه در این آب و هوا بازی خوبی نداشته اند.

وی افزود: امروز انتظارات برآورده نشد اما ما 4 بازی دیگر داریم که 3 بازی در خانه است. حریفان ما در ایران بازی های دشواری پیش رو خواهند داشت. بازیکنان نشان دادند توانایی ذهنی بالایی دارند و می‌توانند با ذهنشان بازی را مدیریت کنند.

کی روش ادامه داد: در اینکه بازیکنان بازی خوبی به نمایش نگذاشتند شکی نیست که بازیکنان طراوت و شادابی لازم را نداشتند. با توجه به اینکه عمان با سیستم دفاعی 5 نفره بازی می‌کرد فشار زیادی را تحمل کردیم و کنترل زیادی در وسط زمین نداشتیم با تغییرات در نیمه دوم سعی کردیم وسط زمین را بیشتر کنترل کتیم و تحرک بیشتری داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز توانستیم در مسیر صعود یک امتیاز بگیریم و حالا در تهران میزبان عمانی ها هستیم که مطمئنا کار دشواری در تهران دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
باز هم بهانه های مسخره
آخرین اخبار