برادر کشی روی میز جهانی

فدراسیون جهانی تنیس روی میز رده بندی ورزشکاران جهان را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ساير حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رده بندی بازیکنان جهان در ماه اکتبر سال 2015 منتشر شد و بازیکنان کشورمان در این رده بندی تغییرات اساسی را به خود دیدند . ملی پوشان کشورمان در رقابت های تورجهانی اتریش ، بلژیک و همچنین قهرمانی آسیا شرکت داشتند که امتیازات آنها در این رده بندی لحاظ شده است.
 
در دهمین رنکینگ بازیکنان جهان در سال 2015 ، نیما عالمیان با قهرمانی در تورجهانی بلژیک و پیروزی های خوبش در مسابقات قهرمانی آسیا باعث شد صعودی 76 پله ای داشته باشد و جای نوشاد برادرش را در صدر بازیکنان ایران بگیرد . نیما هم اکنون در رده 116 بازیکنان جهان قرار دارد . نوشاد عالمیان که در رقابت های تورجهانی اتریش ، بلژیک و همچنین قهرمانی آسیا نتوانست مثل گذشته ظاهر شود با 20 پله سقوط در مکان 123 جهان ایستاد . افشین نوروزی نیز با 19 پله سقوط در رتبه 225 قرار گرفت.  
 
در این رده بندی میعاد لطفی ، امین میرالماسی و سروش امیری نیا بازیکنان تازه وارد ایران در رنکینگ جهانی هستند .
  
در بخش زنان ندا شهسواری همچنان در صدر بازیکنان ایران قرار دارد . شهسواری در این رده بندی با 17 پله صعود در مکان 357 زنان جهان ایستاد . محجوبه عمرانی و مریم صامت دیگر بازیکنان اصلی تیم ملی زنان ایران نیز با 3 و 6 پله صعود بترتیب در رده های 459 و 466 جای گرفتند.  
 
در رنکینگ اکتبر 2015 جهان در بخش مردان صدر جدول تغییری نکرد و همچنان چینی ها رده های اول تا چهارم را در اختیار دارند.  
 
رده بندی 10 بازیکن برتر مردان جهان  
1- مالونگ از چین  
2- شوشین از چین  
3- فان ژندونگ از چین  
4- ژانک جیک از چین  
5- دیمیتری اوتچاروف از آلمان  
6- جون میزتونی از ژاپن  
7- تیموبول از آلمان  
8- مارکوس فریتاس از پرتغال
9- فانگ بو از چین  
10- چیه چوان چوانگ از تاپیه  
 
در بخش زنان نیز رده های اول تا سوم در اختیار چینی هاست . دینگ نینگ ، لیو شیون و ژیو یلینگ رده های اول تا سوم را در اختیار دارند و آی فوکوهارا و کازومی ایشی کاوا هر دو از ژاپن رده های چهارم و پنجم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار