ایمن‌آبادی: خلاءهای قانونی در برگزاری تجمعات عمومی وجود ندارد

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با بیان این که خلاءهای قانونی در برگزاری تجمع عمومی وجود ندارد، گفت: آن چیزی که برخی از افراد احساس می‌کنند که خلاء قانونی است، در قالب لایحه به مجلس ارائه شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با اشاره به مطرح شدن موضوع تدوین دستورالعمل جدید در خصوص برگزاری تجمعات عمومی، اظهار داشت: خلاء‌های قانونی در برگزاری تجمع عمومی وجود ندارد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در موضوع تجمعات عمومی برای اظهار نظرات مختلف از سوی صنف‌ها، انجمن‌ها، گروه‌ها و احزاب خلاء قانونی وجود ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بعضی‌ از افراد به برخی از مواد قانونی انتقاداتی دارند، خاطرنشان کرد:‌ این افراد دوست دارند که این مواد را تغییر دهند و گره کار نیز همینجا است و گرنه به نظر من ایراد قانونی در این خصوص وجود ندارد.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان این که آن چیزی که برخی از افراد احساس می‌کنند که خلاء قانونی است، در قالب لایحه به مجلس ارائه شود،‌ گفت: قطعاً مجلس با نگاهی ملی و به شرطی که این لایحه مغایرتی با منافع ملی نداشته باشد، آن را مصوب خواهد کرد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.