پروین معاصر به تلویزیون می‌آید

رها معتمد ملقب به پروین معاصر تا 2 هفته دیگر در قالب برنامه‌ای با عنوان مشاعره کودک به تلویزیون می‌آید.

امیر اسماعیل آذر، مجری برنامه مشاعره و استاد زبان و ادبیات فارسی در خصوص برنامه‌هایی که درحال حاضر با مضمون مشاعره بر روی لیست کاری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما تا 2 هفته دیگر شاهد ضبط برنامه مشاعره کودک با حضور رها معتمد ملقب به پروین معاصر و فاطمه اشعاری خواهیم بود.

وی افزود: معتمد که در سال‌های اخیر به دلیل استعداد ذاتی در حفظ اشعار و شرکت در برنامه‌های مشاعره و شباهت چهره‌اش به چهره پروین اعتصامی لقب پروین معاصر را به خود گرفته در مشاعره کودک به عنوان شرکت‌کننده و دستیار مجری حاضر می‌شود.

این مجری برنامه‌های مشاعره اظهار داشت: برنامه «مشاعره کودک» با مشارکت تعدادی از کودکان و نوجوانان 5 تا 15 ساله تولید می‌شود و بر روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

خاطرنشان می‌شود پس از درخشش رها معتمد در برنامه‌های مشاعره و محافل و مراسم‌های ادبی نام وی پس از نام‌هایی همچون فاطمه، زهرا و ستایش در هفتمین مرتبه نامگذاری در کشور قرار گرفته و این امر به آن معنی است که خانواده‌ها برای نامگذاری نوزادان خود اقبال بیشتری به نام «رها» نشان داده‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار