قم؛

با مدیریت درست بر پروژه‌های استان قم طرح‌ها تعطیل نشد

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: با مدیریت انجام شده بر پروژه‌های استان هیچ کدام از این طرح‌ها تعطیل نبوده و با جدیت کار را ادامه خواهیم داد تا به بهره‌برداری کامل برسند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: ولی‌الله بیاتی در دیدار با آیت الله جوادی آملی با اشاره به اینکه  از زمان حضور شهردار جدید در قم پروژه‌های عمرانی نیمه تمام سروسامان مناسبی گرفته‌اند گفت: تا آخر سال تعدادی از این طرح‌ها به بهره‌برداری خواهند رسید.

رئیس شورای اسلامی استان قم از تصمیمات جدید در خصوص پروژه های استان خبر داد و افزود: با راه‌اندازی مونوریل می توانیم جوابگوی همشهریان باشیم و پل مرجعیت و عرشه تقاطع عمار یاسر تا انتهای سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

بیاتی با تاکید بر  مدیریت انجام شده در این پروژه ها خاطر نشان کرد : تاکنون هیچ کدام از این طرح‌ها تعطیل نبوده و با جدیت کار را ادامه خواهیم داد تا به بهره‌برداری کامل برسند.

رئیس شورای اسلامی استان قم به طرح‌های جدید برای استان  خبر داد و تصریح کرد: تا اتمام پروژه‌های فعلی ، برنامه کلنگ زنی این طرح‌ها انجام نخواهد شد و کارها باید با برنامه‌های انجام شده پیش برود و نمی‌توان با توجه به منابع مالی که در اختیار داریم بدون برنامه باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.