علی نژاد: مسابقه با چینی ها بهترین راه انتخاب ترکیب نهایی بود

رییس فدراسیون ووشو گفت: با شناسایی نقاط قوت و ضعف ووشوکارانمان مقابل چینی ها به طور حتم بهترین انتخاب نهایی در اعزام به مسابقات جهانی اندونزی را خواهیم داشت.

مهدي علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: طی پنج روزی که تیم چین با بهترین نفراتش در اوزان مختلف به ایران آمد و جلسات تمرینی بسیار خوبی با سانداکاران ما داشتند، امروز مقابل هم مبارزه سخت و نفس گیری را داشتند و دیدارها بسیار به هم نزدیک بود و خوشبختانه توانستیم نقاط قوت و ضعف سانداکاران را به خوبی ارزیابی کنیم و به اعتقاد من بهترین راه انتخاب ترکیب نهایی برای اعزام به مسابقات جهانی اندونزی همین دیدار تدارکاتی بود.

وی در پاسخ به اینکه آیا چینی ها با نفرات اصلی خود به ایران آمده بودند، گفت: بله،چینی ها با بهترین نفرات خود در برخی از اوزان به ایران آمدند،اما آنها هم مثل ما در نهایت مجاز به اعزام 5 وزن هستند،که به طور حتم مبارزات امروز در تصمیم گیری آنان نیز موثر خواهد بود.

رییس فدراسیون ووشو یادآور شد: سعی کردیم با برگزاری تمرین مشترک و مسابقه با چینی ها و همچنین حضور تیم ملی در رقابت های بین الملی جام پارس بهترین تدارکات را برای ووشوکاران داشته باشیم و امیدوارم که آنان و مربیان نیز بهترین استفاده و بهره را از این تدارکات برده باشند.
 
وی افزود : پس پنج مرحله اردو و تمرینات و مبارزاتی که ووشوکارانمان با یکدیگر در اردو برای اعزام به مسابقات جهانی اندونزی داشتند، رو به رو شدن با یک حریف قدرتمندی مثل چین، شرایط بسیار خوبی فراهم شد تا خود را محک بزنند.
 
گفتنی است مسابقات قهرمانی جهان 23 آبان به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: علی نژاد ، ووشو ، ووشو چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار