رضازاده: دوران ریاست من همراه با حاشیه سازی افراد حسود بود

رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری گفت: در دورانی که ریاست فدراسیون را بر عهده داشتیم عده‌ای حسود‌ به دنبال حاشیه سازی بودند و ایجاد مشکل می‌کردند.

حسین رضا زاده رئیس اسبق فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در دوران ریاست من در فدراسیون وزنه برداری عده‌ای حسود دنبال حاشیه سازی بودند و می‌خواستند در حاشیه باشند و نمی‌‌دانم از این کار چه سودی می‌برند.

وی در خصوص وضعیت مرادی تصریح کرد: سهراب از وزنه برداری خوب کشورمان است که می‌توان با ارتباط و تعامل با فدراسیون جهانی مشکل وی را حل کرد.

وی تصریح کرد: بنده 8 ماهی است که از فدراسیون بیرون آمده‌ام  ( 5 اسفند ماه 93 دوره 4 ساله من تمام شده است) و سهراب مرادی به خاطر مشکلاتی بزرگسالان قزاقستان برایش به وجود آمد دو سال از میادین محروم شد.

رضا زاده در ادامه گفت: طبق اساسنامه‌ فدراسیون و پروسه زمانی هر سه ماه یک بار باید اسامی تمامی رده‌ها به فدراسیون جهانی و از آن به وادا داده شود تا از ملی‌پوشان آزمایش دوپینگ بگیرند.

 رضا زاده گفت: مرادی قبل از تمام شدن محرومیت در اردوها حضور داشته است و بعد از تمام شدن آن یعنی 2 تیر 94 مرادی به فدراسیون جهانی نامه نگاری کنند اسم وی را جزو نفرات تیم ملی بدهد.

وی در خصوص بازنشستگی مرادی در زمان وی رخ داده گفت: سهراب وزنه بردار خوبی بود که به حقش نرسید. وی می‌توانست در المپیک لندن قهرمان شود مرادی قبل از المپیک، قهرمان آسیا شده بود و وزنه‌های خوبی رکورد زده بود که متاسفانه یک ، یک ماه و نیم مانده به المپیک از لحاظ روحی و روانی به مشکل خوردیم.

 وی عنوان کرد: دوست داشتم مرادی قهرمان جهان باشد و دنبال کارهایش‌ بودم و مشکل وی با رایزنی‌ می‌ـواند حل شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من دوست ندارم فدراسیون را به حاشیه ببرم و اینکه آرزو دارم ملی‌پوشان در رقابت‌های جهانی آمریکا عملکرد بهتری داشته باشند و برای المپیک آرژانتین سهمیه کسب کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار