لی نینگ : سانداکاران ایرانی توانایی کسب 3 مدال جهانی دارند

مربی تیم ملی ووشوی چین پس از برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی ایران گفت: با عملکردی که من از سانداکاران مرد ایرانی دیدم، به طور حتم آنان سه مدال جهانی را در اندونزی کسب می کنند.

لی نینگ مربی تیم ملی ووشوی چین در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پیش بینی عملکرد ایران در مسابقات جهانی اندونزی اعلام کرد: ووشوی ایران در جهان آوازه خوبی برخوردار است و با سانداکاران ایرانی در طول تمرینات مشترکی که با آنان داشتیم و همچنین مبارزاتی که با ما داشتند،بسیار خوب ظاهر شدند و من مطمئنم که سانداکاران مرد ایرانی سه مدال اندونزی را بدست می آورند.

وی ادامه داد: با وجودیکه ووشوکاران ما با جدیت جنگیدند. اما عملکرد ووشوکاران ایرانی بسیار خوب بود و ایران در اوزان پایین بخصوص 70، 75 و 80 کیلوگرم بسیار موفق است و نفرات خوبی در این اوزان دارد.

وی افزود: اردوی مشترک با ایرانی ها بسیار خوب و مفیدی بود و از علی نژاد رئیس فدراسیون ووشوی ایران ممنونم که این شرایط خوب را برای ما فراهم کرد.
 
گفتنی است: تیم های ملی چین و ایران برای آمادگی هرچه بیشتر در مسابقات قهرمانی جهان كه 23 آبان در اندونزی برگزار می شود، از دوشنبه 13 مهر در اردوی مشترک در محل آکادمی ووشو به سر می برند.

انتهای پیام/
برچسب ها: لی نینگ ، ساندا ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار