تبریز؛

اعضا هفتمین هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی مشخص شد

براساس شمارش نهایی که تا ساعت دو بامداد امروز (جمعه) به طول انجامید 15 نفر از اعضا جدید هیئت مدیره نظام مهندس ساختمان آذربایجان شرقی برای یک دوره سه ساله انتخاب شدند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،علیرضا معتمدنیا نامزد گروه ترافیک و نائب رئیس دوره قبلی نظام مهندسی ساختمان با کسب 3566 رای بیشترین رای را به خود اختصاص داد.

غلامحسین بابایی با کسب 2511 رای ،بهلول تقی زاده 145 رای،طالب مرادی شقاقی 1208 رای،یعقوب رونقی 1135،محمدعلی لطف الهی یقین1078 رای ،علی ابراهیم زاده 1056 ،6 نفر منتخب رشته مهندسی عمران بودند.

در رشته مهندسی معماری نیز شهاب آدم نوه سی با 1860 رای ،رضا سرکن دیزجی 1660رای ،بیتا باقری صیقلانی1331 توانستند بیشترین آرا هم رشته های خود را از آن خود کنند.
همچنین علی طوماری با ا 2744 رای در رشته مهندسی نقشه برداری ،عادل حسین پور خشتچیان 1619 رای در رشته مهندسی مکانیک ،سیامک اسمعیلی 1633 رای و بهرام فرهخت با 1449 رای در رشته مهندسی برق و رسول وظیفه شناس با 2281 رای دیگر منتخبان این دوره از انتخابات نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی بودند. 

هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی که به خاطر بخشنامه وزارت راه و شهرسازی مبنی بر عدم امکان شرکت نامزد هایی که در بخش های دولتی و شوراهای شهر مشغول هستند و نیز تبلیغات گسترده در سطح شهر و فضاهای مجازی پر حاشیه ترین انتخاب نظام مهندسی برگزار شده تا کنون بود ؛ روز پنجشنبه در 13 حوزه انتخابی در 12 شهرستان استان به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد.

در این انتخابات 160 نامزد برای کسب 15 کرسی بزرگترین و تاثیر گزارترین سازمان صنفی مهندسی استان به رقابت با یکدگر پرداختند.

در انتخابات اخیر بیش از هشت هزار نفر از 27 نفر عضو نظام مهندسی ساختمان استان توانستند در انتخاب هفتمین هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی مشارکت داشته باشند.

نظام مهندسی ساختمان وظایف متعددی را در جهت قانون گزاری و کنترل قوانین ساخت و ساز در کشور و نیز رسیدگی به امور رفاهی و صنفی مهندسان برعهده دارند 

منتخبین این دوره نظام مهندسی ساختمان نیز با توجه به افزایش تعداد فارغ التحصیلان مهندسی و افزایش ساخت و ساز ها در سال های اخیر وظایف سنگین تری را نسیت به گذشته باید بر عهده بگیرند. تا بتوانند خواسته ها و مشکلات مهندسینی که به آنها اعتماد کرده و رای داده اند را تحقق بخشند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.