سرهنگ حميدی : محور چالوس بازگشايي شد

فرمانده پليس راه كشور از بازگشايي محور چالوس خبر داد.

بارندگی شدید جاده چالوس را مسدود کرد
سرهنگ محمدحسين حميدي ، رئيس پليس راه كشور در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت :جاده چالوس امروز جمعه به دليل بارش شديد باران و ريزش سنگ در نقاطي منجر شد از ساعت 14:00 به منظور جلوگيري از احتمال حوادث ناگوار محور چالوس مسدود شود.

اين مقام مسئول پليس افزود: پس از مسدود شدن محور با حضور عوامل اداره راه معبر پاكسازي شد و پس از آنكه از شدت بارندگي كاسته شد مجددا محور از ساعت 17:00 بازگشايي شد وتردد در محور در حال انجام است.

*بارندگی شدید جاده چالوس را مسدود کرد (ساعت 16:02)

محمدناصر زندی، فرماندار چالوس با اشاره به اقدامات پیشگیرانه ستاد مدیریت بحران این شهرستان، گفت: اگرچه در مسیر کمربندی چالوس به نوشهر، منطقه پارک فین، مسیر خط هشت، خیابان‎های کوروش و فرهنگ نیز شدت آبگرفتگی بالا بود اما خوشبختانه مشکل اساسی در این زمینه ایجاد نشده است.

این مسئول با اعلام اینکه ستاد مدیریت بحران در حالت آماده‌باش کامل هستند، بیان کرد: در صورت ادامه بارندگی ممکن است طغیان بیشتر رودخانه‎ها و بروز سیل را در شهرستان شاهد باشیم، بنابراین از شهروندان و مسافران می‎خواهیم تا از توقف در کنار رودخانه‎ها پرهیز کنند و همچنین مردم و مسئولان در اجرای اقدامات پیشگیرانه تلاش کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، انسداد ، چالوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار