پس‌لرزه‌های استعفای کبیر در گرگان؛ طیبی هم می‌رود؟

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان از احتمال پایان همکاری‌اش با این تیم خبر داد.

حسن طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: چهارشنبه هفته پیش از طرف مدیرعامل باشگاه به من اعلام کردند به دلیل دو شغله بودن نمی‌توانم این فصل شهرداری گرگان را در لیگ برتر بسکتبال همراهی کنم. 

طیبی در پاسخ به این پرسش که آیا شما واقعاً دوشغله‌اید؟ توضیح داد: خیر، این موضوع صحت ندارد. من بازنشسته آموزش و پرورش هستم و غیر از سرپرستی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، شغل دیگری ندارم. نمی‌دانم جریان چیست اما کاش به من اتهام کم‌کاری، بالارفتن از دیوار مردم یا حتی جنایت می‌زدند تا اینکه بگویند طیبی دوشغله است!

وی ادامه داد: این موضوع را مهدی خسروی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان به من اعلام کرد و گفت این خواسته شهردار گرگان (مدیرعامل باشگاه شهرداری) است. البته به من گفته شد هفته آینده جلسه‌ای در شهرداری برگزار و به این موضوع رسیدگی می‌شود. این را هم باید بگویم که همه قراردادهای بازیکنان شهرداری با دست‌خط من ثبت شده است. 

سرپرست پیشین تیم بسکتبال شهردار گرگان با تاکید براینکه با این تیم قراداد دارد، افزود: قرارداد من زودتر از همه در باشگاه شهرداری گرگان بسته شد. ضمن اینکه قرارداد فصل گذشته من هم دوساله است و به لحاظ قانونی این قرارداد تمام نشده است. این موضوع پس از استعفای اسدالله کبیر از سرمربیگری تیم شهرداری به من اعلام شد و فقط هم من مشمول این خواسته شدم، در حالیکه اکثر اعضای فدراسیون هم دوشغله‌اند اما من که شغل دیگری ندارم باید کنار گذاشته شوم. به هرحال من درباره این مساله نامه‌ای به فدراسیون نوشتم و باید منتظر جلسه این هفته هم بمانم تا سرنوشتم مشخص شود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار