ساری؛

وضعیت نامطلوب صنعت کشاورزی در مازندران

قاسمی امام جمعه موقت ساری گفت: همه استان مازندران را با صنعت کشاورزی می‌شناسند اما در عمل ما با مشکلاتی مانند فروش برنج و قیمت نامناسب آن مواجه هستیم.

وضعیت نامطلوب صنعت کشاورزی در مازندرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرکز استان مازندران اظهار کرد: استان مازندران در روزهای گذشته میزبان اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود که بسیاری از علمای تراز اول کشور در آن‌ حضور داشتند.
 
وی بر پیگیری هرچه بیشتر مسئولان اجرایی اجلاسیه برای اجرایی شدن کامل مصوبات آن تاکید کرد و گفت: کمیسیون‌های تخصصی ارزشمندی در مباحث سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و تبلیغی در هفتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فعالیت کردند.
 
امام جمعه موقت شهرستان ساری برگزاری اجلاسیه جامعه مدرسین در شمال کشور را نقطه قوت در گردهمایی علمای سه استان مازندران، گیلان و گلستان با یکدیگر برشمرد و اظهار داشت: با مباحث مطرح شده و تبادل نظرها همدلی و صمیمیت بیشتری بین علمای کشور و استان‌های شمالی برقرار شد.

 
این مسئول با بیان اینکه محرومیت استان مازندران زیر سرسبزی و استعدادهای خدادای آن پنهان شده، ادامه داد: مازندران در طول سال میزبان میلیون‌ها مسافر است اما از نظر امکانات نسبت به برخی از استان‌های دیگر کمتر بهره را می‌برد.
 
قاسمی با انتقاد از وضعیت نامطلوب صنعت کشاورزی در مازندران، ادامه داد: همه استان مازندران را با صنعت کشاورزی می‌شناسند اما در عمل ما با مشکلاتی مانند فروش برنج و قیمت نامناسب آن مواجه هستیم.
 
وی با بیان اینکه صنعت گردشگری در استان مغفول مانده، افزود: یکی از محورهای توسعه استان می‌تواند گردشگری باشد اما ما تاکنون از این نعمت‌های خدادادی بهره‌گیری نکردیم.
 
امام جمعه موقت شهرستان ساری با انتقاد نسبت به وجود معضل بیکاری در استان، گفت: بیشتر خانواده‌های مازندرانی با معضل بیکاری روبه‌رو هستند که این مسئله آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی را به‌همراه می‌آورد.
 
این مسئول با تاکید بر اینکه دولت باید مصوبات و طرح‌هایی را در استان تصویب کند که قابلیت اجرایی داشته باشد، اضافه کرد: دولت از دادن شعار پرهیز کند.
 
قاسمی در ادامه با اشاره به فاجعه منا، گفت: آل‌سعود با بی‌کفایتی در اداره حج ثابت کرد لیاقت خادمی حرمین را ندارد و مسلمانان جهان باید برای این مسئله چاره‌اندیشی کنند.
 
وی با بیان اینکه همه مسلمانان جهان باید پیگیر فاجعه منا باشند، تصریح کرد: آل‎سعود مقصر اصلی فاجعه منا‌ست و یک گروه حقیت‌یاب متشکل از تمامی کشورهای مسلمان باید این فاجعه را پیگیری کنند.
 
امام جمعه موقت شهرستان ساری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی آل‌سعود باید ساقط شود، گفت: سخنان و هشدارهای مقام معظم رهبری لرزه بر اندام دولتمردان بی‌کفایت آل‌سعود انداخت.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: امام جمعه ، موقت ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.