اوجاقی: عملکرد سانداکاران قابل قبول بود

سرمربی تیم ملی ساندا پس از دیدار دوستانه مقابل چینی ها گفت: از عملکرد سانداکاران تیم ملی کشورمان مقابل چینی ها چه آنانی که پیروز میدان شدند چه کسانی که مغلوب شدند،راضی ام.

حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشوی کشورمان در بخش ساندا در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: در بازی مقابل چینی ها بدنبال پیروزی نبودیم و فقط برای ارزیابی حریفان و شناخت نقاط قوت و ضعف برای هدف بزرگتر و کسب نتیجه خوب در اندونزی این دیدار تدارکاتی را برگزار کردیم.
وی ادامه داد: باوجودیکه به دنبال پیروزی مقابل چینی ها نبودیم اما خوشبختانه از 5 دیدار سانداکارانمان موفق شدند تا سه دیدار را به نفع خود به پایان برسانند، در کل از عملکرد شاگردانم راضی هستم و بازی قابل قبولی مقابل چینی ها انجام دادند و از اینجا به بعد این وظیفه کادر فنی است که با برنامه ریزی دقیق و حساب شده راه را برای کسب بهترین نتیجه در اندونزی هموار کند.

اوجاقی در پاسخ به اینکه نفرات اعزامی به مسابقات جهانی اندونزی چه زمانی اعلام می شوند، گفت: با توجه به عملکرد سانداکاران در مسابقات بین الملی جام پارس و دیدار تدارکاتی که امروز مقابل چینی ها داشتیم و همچنین اطلاعاتی که از اوزانی که حریفان قدرتمندمان مثل چین و روسیه به رقابت های جهانی اعزام می کنند، در مجموع با صلاحدید کادر فنی و علی نژاد (رییس فدراسیون ووشو) ترکیب نهایی را اعلام می کنیم.
وی تاکید کرد: در دیدارهای امروز که مقابل چینی ها انجام شد،به جز در وزن منفی 75 كيلوگرم سجاد عباسی که از قهرمانان جهان و آسیا است و ما شناخت کافی از وی داریم، بازی های سایر اوزان در تصمیم گیری کادر فنی برای انتخاب نفرات اصلی موثر بود.

گفتنی است: تیم های ملی چین و ایران برای آمادگی هرچه بیشتر در مسابقات قهرمانی جهان كه 23 آبان در اندونزی برگزار می شود، از دوشنبه 13 مهر در اردوی مشترک در محل آکادمی ووشو به سر می برند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار