باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

"کر" شدن به وقت لازم؛ آیا کسی دختر شهید شده فلسطینی را شخصیت سال معرفی می‌کند؟ +فیلم

وقتی کسی صدای به رگبار بسته شده تن دختر 18 ساله فلسطینی را نمی‌شنود..

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رژیم صهیونیستی بار دیگر انسانیت را به رگبار گرفت اما این بار قربانیش یک نفر بود!  نظامیان صهیونیست یک دختر فلسطینی را در شهر العفوله تنها از فاصله چند متری به گلوله بستند و به شهادت رساندند.

من خوابم میاد

عجیب نیست، غیر عادی هم نیست! کودک کشان غاصب مثل هر روز که با جنایات مختلفشان به تیتر می‌روند این بار هم با کشتن این دختر 18 خبر ساز شده اند حتی حدس زدن علت این کارشان هم چندان دشوار نیست چرا که حتما خواهند گفت این دختر قصد حمله به انها را داشته است چه بسا که همین بهانه را آوردند و گفتند دختر نوجوان فلسطینی قصد داشته با چاقو به انها حمله کند.

جالب است لات‌های خاورمیانه آن هم از نوع نظامیش(رژیم صهیونیستی) چاره خنثی کردن حمله یک دختر 18 ساله را تنها به رگبار بستن ان دیدند و از خلع سلاح بازماندند.

پزشکان اسرائیلی ادعا می‌کنند که حداقل دو نظامی اسرائیلی به سمت وی شلیک کرده‌اند اما شاهدان عینی گفته‌اند که هدیل با گلوله اول به زمن افتاد اما نظامیان اسرائیلی (بیشتر از دو نفر) به تیراندازی خود به سمت او ادامه دادند.

اما موضوع از انجا قابل توجه میشود که که حتی رسانه های صهیونیستی در این باره اقدام سکوت کردند در حالی که شاهد هستیم این رژیم از انجام دادن هیچ جنایتی ابایی ندارد و به هیچ سازمانی پاسخ گو نیست اما این بار کمی سکوت کرد، سرانجام روزنامه هاآرتص به بی گناهی این دختر اعتراف می کند و می نویسد: دختر فلسطینی که نظامیان صهیونیستی چندین گلوله به سمت وی شلیک کردند، بی‌گناه کشته شد.

 تصاویری که از این جنایت آن همه به صورت صحنه به صحنه از این جنایت منتشر شد ثابت می‌کند دختر فلسطینی آنطور که رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند با چاقو به سمت نظامیان حمله‌ور نشده و آنها در این چنین لحظه‌ای به سمت وی شلیک نکرده‌اند بلکه ابتدا دستور ایست به وی داده‌اند و سپس به سمتش شلیک کرده‌اند.


همچنین نیروهای رژیم صهیونیستی این دختر فلسطینی را بدون هیچ گونه کمکی‌‌ رها کردند و مانع ورود هلال احمر فلسطین برای کمک رسانی به وی شدند.

این شاهدان تصریح کردند: پس از گذشت چندین ساعت، یک آمبولانس اسرائیلی آمد و او را به یکی از بیمارستان‌های صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی 48 انتقال داد.

به رگبار بسته شدن تن این دختر و نداشتن هیچ بازتاب جهانی به ویژه در رسانه ها بار دیگر نشان می دهد حتی اگر یک دختر بی دفاع مسلمان جلوی دوربین ها توسط نظامیان صهیونیست به رگبارگلوله های پی در پی بسته شود صدایی از کسی در نخواهد آمد و مدعیان حقوق بشر حتی به سادگی که نه، بلکه با سرعت بالا از کنار آن رد خواهند شد اما کار آنجایی بیخ پیدا می کند که پای ایران در میان باشد....

اگر به گذشته برگریم خواهیم دید که در فتنه 88 برای دختری که معلوم نبود چگونه قربانی اغتشاش‌گران شد، دنیا معرکه گرفت و برخی رسانه های معاند برایش کیلو کیلو اشک تمساح ریختند چرا که حقوق بشر واقعی مدت‌ها است تبدیل به دست آوزی برای سرکردگان غربی و سرپوشی برای جنایات پشت پرده سرویس های جاسوسی شده است.

وقتی کسی صدای به رگبار بسته شده تن دختر فلسطینی18 ساله را نمی‌شنود اما عکس دختر کشته شده در فتنه 88 به رو جلد روزنامه تایمز لندن میرود آن هم با تیتری چون  "شخصیت سال"

این بار هم 14 گلوله شلیک می شود و چون صلاح نیست حقوقی حتی برای یک تیر این بشر در نظر گرفته نمی شود، صدای آن را می شنوند و به روی خود نمی آورند چرا که کر شدن به وقت لازم سیاست متحدین این رزیم جنایت کار است.

*برای دیدن فیلم لحظه شلیک مستقیم به دختر فلسطینی اینجا را کلیک کنید.

گزارش از هدیه آقاپور

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
بسم رب الشهدا و الصدیقین ،رزمندگان مومن مسلمان فلسطینی دیگر زمان پرتاب سنگ با دست یا تیرکمان سنگی یا قلاب سنگ به طرف این جنایتکاران پست فطرت کودک کش، دختر کش ، زن کش مظلوم کش غاصب به پایان رسیده است ، باید با سلاح گرم و سرد و با شدت آنان را نابود و از سرزمین قدس بیرون کنید انشاءالله . هیهات من الذله . لبیک یا حسین لبیک یا حسین لبیک یا حسین ع اللهم عجل لولیک الفرج .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
مرگ بر اسرائل وحامیان ومزدوران انها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
مودبانه ترین نظر عمرمو در مورد قضیه این دختره نوشتم اما گفتین قابل انتشار نیس.همینم مینویسین قابل انتشار نیس میدونم.
Tanzania, United Republic of
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
اعتدال؟ لبخند؟ !!!!! زانو زدن پای صندلی آل سعود؟ تاکییییییییییییییییییییییییی؟
مرگ بر امریکا.......... مرگ بر آل سعود............ مرگ بر اسرائیل.............. مرگ بر کسانی که امریکا و اسرائیل و اعوانش را دوست میپندارند!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
هدیل عزیز شهادتت مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
مرگ بر اسراییل ...
منتظر ما باشید به زودی میایم سراغتون صهیونست های کثیف
ادامه دارد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
در بهشت به حضور مادرمان زهرا مشرف میشوی خوشا بر احوالت.
در آنجا برای ما دعا کن تا در پاسداری از خون شهدا سربلند باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
اینها یک مشت کافرند در لباس یهودیت ، خداوند لعنتشون کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
خدا لعنتون کنه...چقدر شما حیوان هستین..به امید خدا به زودی نابود میسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
حیفت نمیاد به اینا بگی حیوون؟؟؟؟؟ چ گناهی کردن حیوونا که با اینا مقایسه بشن؟
آخرین اخبار