اردبیل؛

پوشش رسانه‌ای آئین عزاداری محرم افتخاری برای رسانه ملی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل گفت: پوشش رسانه‌ای آئین عزاداری محرم افتخاری بزرگ برای رسانه ملی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عبدالله مددی در جلسه هم‌اندیشی پوشش رسانه‌ای عزاداری ماه محرم که در مرکز صدا و سیمای مرکز اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: تلاش و جدیت صدا و سیمای مرکز استان بر این بوده تا با ارائه راهکارهای مناسب انعکاس هر چه باشکوه‌تر عزاداری ماه محرم را از شبکه‌های استانی و سراسری و نیز برون مرزی شاهد باشیم.

وی پوشش رسانه‌ای آئین عزاداری محرم را افتخاری بزرگ برای رسانه ملی دانست و گفت: تجمع عظیم عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نمادی از همدلی و همزبانی و صحنه‌ای بی‌بدیل از عشق و ارادت مردم به سید و سالار شهدا است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل با تاکید بر پوشش هر چه بهتر این مراسم از شبکه‌های استانی و ملی بیان کرد:‌ تلاش می‌شود با به کارگیری تمامی تجهیزات و امکانات تجمع عظیم مردم در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به بهترین شکل ممکن از شبکه‌های استانی، سراسری و برون مرزی پخش شود.

مددی پوشش رسانه‌ای آئین‌های استقبال از ماه محرم، عزاداری محلات مختلف در حسینیه ثارالله، پخش مراسم عزاداری سنتی در بازار اردبیل، مراسم تشت‌گذاری در مساجد جامع، اعظم و حسینیه اوچدکان و پوشش عزاداری در شهرستان‌های استان اردبیل را از مهمترین برنامه‌های صدا و سیمای استان اردبیل در ایام محرم عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.