خوب، بد، زشت با کارلوس

تیم ملی فوتبال کشورمان، عملکرد خیلی خوبی را برابر تیمهای آسیایی از زمان کی روش،‌هدایت این تیم را بر عهده گرفته ، بر جای گذاشته است.

خوب، بد، زشت با کارلوسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی با نتیجه یک بر یک برابر عمان در مسقط متوقف شد و همچنان صدرنشین گروهD با هشت امتیاز باقی ماند با این تساوی، تیم ملی کشورمان 841 روز است که برابر تیمهای آسیایی در جریان مسابقه شکست نخورده است.
 
آخرین باخت ایران برابر تیمهای آسیایی به اول خرداد 92 بر می گردد که در یک مسابقه دوستانه برابر همین تیم عمان شکست خوردیم که البته کی روش در آن مسابقه بیشتر از بازیکنان ذخیره خود استفاده کرد.
 
 اگر فقط بازیهای رسمی را محاسبه کنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان 1059 روز است که برابر تیمهای آسیایی در جریان مسابقه شکست نخورده است و آخرین باخت ایران به 24 آبان 1391 بر می گردد که در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برابر تیم ملی ازبکستان در تهران با نتیجه یک بر صفر شکست خوردیم از آن زمان به بعد ایران 20 مسابقه را در بازیهای رسمی برابر تیمهای آسیایی انجام داده است که 14 برد وشش تساوی به دست آورده است.
 
جالب است بدانید کارلوس کی روش از وقتی هدایت تیم ملی را به عهده  گرفته است، به جز مسابقه با ازبکستان، فقط در یک مسابقه دیگردر بازیهای رسمی برابر تیمهای آسیایی شکست خورده و آن هم به باخت یک بر صفر برابر لبنان در 21 شهریور 1391 مربوط می شود در کل تیم ملی ایران با هدایت کی روش،34 مسابقه رسمی برابر تیمهای آسیایی انجام داده است که حاصل آن 22 پیروزی، 10 مساوی و 2 باخت است.
 
آمار نشان می دهد که کی روش از وقتی هدایت  تیم ملی ایران را برعهده گرفته است، عملکرد خوبی را حداقل برابر تیمهای آسیایی از خود بر جای گذاشته است و ایران را دوباره به جایگاه اول رنکینگ آسیا رسانده است و شاید همین عملکرد خوبش باعث بالا رفتن سطح توقعات از وی شده است وبا یک تساوی برابر عمان، هجمه‌ای از انتقادات علیه وی سرازیر می شود و البته بعضی از کارشناسان و مربیان بیرون مانده! در تواضع کامل و فروتنی محض، ترجیح می دهند که فعلا سکوت اختیار کنند و راجع به تساوی برابر عمان صحبت نکنند.
 
نتایج کارلوس کی روش برابر تیمهای آسیایی خوب بوده است،‌تساوی برابر عمان بد است اما انتقادهای غیر منصفانه از سرمربی تیم ملی زشت است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کارلوس ، آسیایی ، صدرنشین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
پیروزی های یک تیم یک بار یا دو بار شانسی میتواند باشد.22مرتبه پیروزی خنده دار است که تصور کنیم شانسی باشد .اگر این همه به شانس اعتقاد داشته باشیم مساوی با عمان چرا شانسی نیست ؟در ضمن میتوانیم به مسابقه های تدارکاتی و شانسی دیگر تیم ها نیز نگاهی داشته باشیم . شانسی شانسی تیم های حریف چه مسابقات تدارکاتی خوبی دارند و ما نداریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
بابا بازی دفاعی بازی شده
برید تیم های ژاپن و کره ببینید چطور حجومی بازی میکنن
دفاع کردن که افتخار نداره
ضمنا اگه دقت کرده باشید بیشتر بردهای ایران یک بر صفر هستن اونم شانسی تو وقت اضافه نیمه دوم به ثمر رسیده
آخرین اخبار