فریاد مظلومیت "هدیل" فلسطینی در شبکه های اجتماعی + عکس

رسانه های غربی با سکوت خود در به شهادت رسیدن دختر محجبه فلسطینی، بار دیگر بر این اقدام وحشیانه صهیونیست ها سرپوش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رژیم غاصب اسرائیل بار دیگر خوی وحشیگری خود را آشکار کرد اما این بار با به رگبار بستن دختری محجبه به نام "هدیل الهشلمون".

وی که یک دختر 18 ساله فلسطینی بود قصد عبور از موانع ایجاد شده به وسیله صهیونیست ها را داشت که ابتدا به صورت وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار گرفت و سپس سربازان اسرائیلی این دختر مظلوم را به رگبار گلوله می بندند اما این بار هم رسانه های صهیونیستی در این باره سکوت کردند؛ سرانجام روزنامه هاآرتص به بی گناهی این دختر اعتراف می کند و می نویسد: دختر فلسطینی که نظامیان صهیونیستی چندین گلوله به سمت وی شلیک کردند، بی‌گناه کشته شد.

در کنار سکوت رسانه ها، کاربران شبکه های اجتماعی طاقت نیاوردند و با اشتراک پست ها و عکس هایی از این جنایت رژیم بی گناه کش، خشم و نفرت خودشان را نسبت به این اقدام غیر انسانی نشان دادند.


فریاد کاربران شبکه های اجتماعی در قبال سکوت رسانه ها



فریاد کاربران شبکه های اجتماعی در قبال سکوت رسانه ها

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
بسم رب الشهدا و الصدیقین ،رزمندگان مومن مسلمان فلسطینی دیگر زمان پرتاب سنگ با دست یا تیرکمان سنگی یا قلاب سنگ به طرف این جنایتکاران پست فطرت کودک کش، دختر کش ، زن کش مظلوم کش غاصب به پایان رسیده است ، باید با سلاح گرم و سرد و با شدت آنان را نابود و از سرزمین قدس بیرون کنید انشاءالله . هیهات من الذله . لبیک یا حسین لبیک یا حسین لبیک یا حسین ع اللهم عجل لولیک الفرج .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
خدا