زمان انتظار بخش پذیرش عطر سیب به یک دقیقه رسیده است

رئیس هیات مدیره هاتف شهر گفت: مهمترین رشد کیفی نمایشگاه عطر سیب در سال جاری را می توان د رکوتاه شدن زمان معطلی مراجعه کنندگان دانست. تا سال گذشته مراجعه کنند گان دربخش پذیرش، زمان طولانی را صرف می کردند.

زمان انتظار بخش پذیرش عطر سیب به یک دقیقه رسیده استبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس هیات مدیره هاتف شهر گفت: شهرداری تهران با وجود همه محدودیت های اعتباری، سهم مهم وقابل توجهی در برپایی مراسم عزاداری حضرت سید الشهدا علیه السلام و حمایت از هیات های مذهبی ایفا می کند.

محمدخیاطیان افزود: شهردار تهران امسال و نیز طی سال های گذشته ، با وجود همه محدودیت هایی که پیش رو دارد در برپایی مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مشارکت داشته و این مشارکت برای حفظ روح حاکم بر هیات های مذهبی و نیز مردمی برگزار شدن این مراسم تاثیر ویژه ای داشته است.      
           
معاون مالی اداری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همچنین در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب، سطح نمایشگاه را در مقایسه با سال های گذشته مثبت ارزیابی کرد و افزود: «خوشبختانه این نمایشگاه از نظر کمی و کیفی نسبت به سال های گذشته رشد قابل توجهی داشته و شاهد تنوع برنامه های فرهنگی در این نمایشگاه هستیم.»

 رئیس هیات مدیره موسسه هاتف شهر، سیزدهمین نمایشگاه عطرسیب را یک اقدام فرهنگی و  مذهبی تاثیرگذار توصیف کرد و گفت: «شهرداری تهران رسالت خود را در زمینه فعالیت های فرهنگی، هنری و آداب دینی پیگیری می کند. برگزاری سیزدهمین دوره از نمایشگاه عطر سیب نیز مانند سنوات گذشته در راستای این رسالت انجام شده است. خوشبختانه در بازدیدی که از نمایشگاه عطر سیب داشتم شاهد رضایت مطلوب عموم شهروندان بودم . این موضوع نشان دهنده روند اجرایی خوب این نمایشگاه است.» 

خیاطیان افزود:« البته هر نمایشگاهی نواقص و ضعف های خاص خود را دارد که به دقت باید مورد ارزیابی قرار گیرد. اما مهمترین رشد کیفی نمایشگاه عطر سیب در سال جاری را می توان د رکوتاه شدن زمان معطلی مراجعه کنندگان دانست. تا سال گذشته مراجعه کنند گان دربخش پذیرش، زمان طولانی را صرف می کردند. اما امسال با تدبیر همکاران ما در موسسه هاتف شهر این زمان به حداقل رسیده و هر مراجعه کننده با صرف حداکثر یک دقیقه می توانند از خدمات بخش پذیرش بهره مند شود.»

وی گفت: «از غرفه داران انتظار می رود کالاها و خدماتی که ارائه می دهند را با حداقل سود و قیمت به فروش برسانند تا همه آن ها به نوعی در مراسم عزاداری سهیم باشند.»





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار