صحبت های کادر فنی و بازیکنان پس از بازگشت به ایران

تیم ملی ایران، در چهارمین دیدارش در مقدماتی جام جهانی روسیه، به مصاف تیم فوتبال عمان رفت، که در پایان نتیجه‌ی بازی یک بریک مساوی شد. صحبت های کادر فنی و بازیکنان تیم ملی را پس از بازگشت به ایران می خوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی ایران، پنجشنبه 16 مهر در چهارمین دیدارش در مقدماتی جام جهانی روسیه، به مصاف تیم فوتبال عمان رفت، که در پایان نتیجه‌ی بازی یک بریک مساوی شد.

ایران در گروه خود با کسب 8 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به عمان در صدر جدول قرار دارد.

صحبت های کادر فنی و بازیکنان تیم ملی را پس از بازگشت به ایران می خوانید.

** کی‌روش: از نتیجه راضی هعستم

کارلوس کی‌روش در خصوص دیدار با عمان و کسب تساوی مقابل این تیم گفت: مطمئنا از نتیجه راضی هستم عمان در کنترل ماست و ما صدرنشین گروه هستیم چهار بازی از این مسابقات باقی‌مانده که سه تای آن در تهران خواهد بود.

بعضی اوقات عملکرد بدی دارید ولی نتیجه را کسب می‌کنید
وی افزود: بعضی اوقات عملکرد خوبی دارید ولی نتیجه نمی‌گیرید بعضی مواقع هم خوب بازی نمی‌کنید و نتیجه به نفع شماست این مسائل جزئی از فوتبال است و همیشه شاهدان آن بودیم آن چه که اهمیت دارد این است که ما در صدر جدول هستیم و در تهران با تیم عمان بازی خواهیم کرد.

در دمای 36 درجه، بازی کردن دشوار است
سرمربی تیم ملی در خصوص شرایط بازی ادامه داد: ما در دمای 36 درجه بازی می‌کردیم ومقابل تیم خوب عمان، بازی در چنین شرایطی برای ما دشوار بود. اما مطلب مهم، روحیه‌ی خوبی بود که بازیکنان ما از خود نشان دادند ما شخصیت خوبی داشتیم.

باید به بازی با ژاپن فکر کنیم
کارلوس کی‌روش در ادامه بیان کرد: مطلبی که الان اهمیت دارد بازی با ژاپن است باید روی آن بازی تمرکز کنیم این رویدادهای تدارکاتی هر روز برای ما اتفاق نمی‌افتد بازی‌هایی مثل دیدار با شیلی یا سوئد، می‌خواهیم  از مسابقه با ژاپن لذت ببریم.

به حسنی‌خو کمک می‌کنم که مسائل را حل کند
کی‌روش در خصوص اتهام دریافت وجه جداگانه از اسپانسر تیم ملی اظهار کرد: خیلی راحت و شفاف عرض می‌کنم که الان تمام تمرکز روی بازی با ژاپن است بعد از این دیدار مفصل در اینباره صحبت خواهم کرد. به حسنی‌خو  کمک خواهم کرد که یک بار و برای همیشه این مسئله حل‌و‌فصل کنیم.

باید مشخص شود که چه کسی این اتفاقات را از فدراسیون گزارش کرده است.
کی‌روش در پایان در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت: یک ضرب‌المثل عربی با مراکشی است که می‌گوید بهتر است که هزاران دشمن خارج خیمه باشد تا  اینکه یک دشمن درون خیمه باشد.

صحبت های کادر فنی و بازیکنان پس از بازگشت به ایران

** بیرانوند: عمان بهتر از ما بود

علیرضا بیرانوند در خصوص تساوی تیم فوتبال ایران مقابل عمان در مقدماتی جام جهانی گفت: ما در بازی عمان خوب نبودیم کیفیت آن‌ها بالاتر از ما بود و خدا را شکر توانستیم از این بازی سخت، یک امتیاز را کسب کنیم.

وی در خصوص تیم ملی عمان اظهار کرد: آن‌ها جنگنده بودند و به خوبی همدیگر را در زمین پیدا می‌کردند و به هم پاس می‌دادند.

دروازه‌بان تیم نفت تهران درباره تیم ملی ایران افزود: ما جای اشتباه نداریم بازی با ترکمنستان را به همین دلیل مساوی کردیم و از پیروزی بازماندیم. به هر حال بازی دوستانه با ژاپن به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم در آینده موفق باشیم.

** مکانی: بازی مقابل عمان در شان ایران نبود/ از مردم عذرخواهی می‌کنیم
 
سوشا مکانی در خصوص تساوی ایران مقابل عمان گفت: بازی خوبی را انجام ندادیم و از این بابت به نمایندگی از تمام بازیکنان، از مردم عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم.
 
این دیدار در شان اسم ایران نبود و فکر می‌کنم همه بچه‌ها در اینباره با من هم عقیده هستند. روز مسابقه با عمان، روز ما نبود. با این حال مطمئنم که به دور بعد صعود خواهیم کرد.
 
از نظر کسب امتیاز خوب عمل کردیم 
وی در ادامه افزود: تیم ملی ایران از نظر امتیازگیری، در گروه خود خوب عمل کرده است، اما به عنوان بازیکن تیم ملی معتقد هستم زمانی که تیم ملی ایران وارد زمین مسابقه می‌شود، باید حریف از ما حساب ببرد، اما در دیدار با عمان این اتفاق رخ نداد.
 
خبر فوت هادی، بدترین خبر زندگی ام بود
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص هادی نوروزی، هم‌بازی فقیدش اظهار کرد: خبر فوت هادی، بدترین خبر زندگیم بود. از خدا برایش طلب آمرزش می‌کنم و برای خانواده او از خدای متعال صبر را آرزو می‌کنم. امیدوارم فرصتی باشد تا خدمت خانواده‌اش برسم.
 
** حسینی: تساوی مقابل عمان، اهمیت بالایی داشت
 
مدافع تیم ملی ایران در خصوص عملکرد بازیکنان ایران در دیدار با تیم ملی عمان و نتیجه این بازی، گفت: بازی با عمان برایمان بسیار دشوار بود. بچه‌های ما خوب نبودند، اما تمام تلاشمان را کردیم تا با وجود شرایط بد آب و هوایی، نتیجه لازم را به دست بیاوریم.
 
این تساوی برایمان خیلی اهمیت داشت و یک امتیاز هم برای ما خوب بود.
 
تیم ملی جوان است و نیاز به اردوی فراوان دارد
 وی در خصوص جوانگرایی که در تیم ملی صورت گرفته، اظهار کرد: تیم ملی ما جوان است و آینده‌دار. همه می‌دانند تیمی که جوان است، بیشتر از تیم مسن نیاز به دیدارهای تدارکاتی و اردو دارد. بچه‌ها باید هماهنگ شوند و این مشروط به اردوهای فراوان است.
 
هادی با قلبش بازی می‌کرد
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص هادی نوروزی بیان کرد: هادی بازیکنی بود که با قلبش بازی می‌کرد. او هیچ‌گاه مردم را فریب نداد و از کاپیتان بودنش در تیم پرسپولیس سوءاستفاده نکرد.
 
** پیروانی: دیدار با عمان تلنگر خوبی برای بازکنان ما بود
 
مدیر تیم ملی در خصوص بازی تیم ملی ایران مقابل عمان در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه گفت: ما تا قبل از زدن گل خوب نبودیم عمان از ما بهتر بازی کرد از همه‌ی اهالی فوتبال می‌خواهم که همدلی را برقرار کنند تا تیم ملی نتیجه بگیرد این بازی تلنگر خوبی برای بازیکنان  ما بود تا هیچ‌ تیمی را دست‌کم نگیرند.
 
وی در خصوص جوان‌گرایی موجود در تیم ملی افزود: زمانی که تیم ما جوان می‌شود باید بیشتر هزینه کنیم جوانان باید اردوها و دیدارهای تدارکاتی فراوانی را تجربه کنند تا به هماهنگی لازم برسند.
 
پیروانی در پایان اظهار کرد: مصدومان تیم ملی، خسرو حیدری و علی‌رضا جهانبخش هستند جهانبخش نتوانست خودش را به اردو برساند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عمان ، کی‌روش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۴
به کی روش ایمان دارم . با تمام سختی ها و کمبودها و کارشکنی ها با کی روش به جام جهانی میرویم
آخرین اخبار