راز سکونشینی پیام فاش شد

سکونشینی پیام صادقیان به دلیل مسائل انضباطی در دیدار برابر دیانا تکذیب شد.

راز سکونشینی پیام فاش شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیام صادقیان هافبک تیم فوتبال نفت تهران در دیدار جام حذفی زردپوشان مقابل دیانا باقرشهر به میدان نرفت و با توجه به عدم حضور ملی‌پوشان نفت در این مسابقه شایعاتی مبنی بر کنار رفتن وی به دلیل مسائل انضباطی شکل گرفت که رحیم ایرانیان سرپرست تیم فوتبال نفت تهران با تکذیب این شایعه بیان کرد: مسائل انضباطی به هیچ‌وجه در این امر دخیل نبوده است و صادقیان تنها به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا با تشخیص کادر فنی در این دیدار به میدان نرفت. با تلاش کادر پزشکی درصدد هستیم این بازیکن را برای دیدار مقابل گسترش فولاد در لیگ برتر آماده کنیم.

ریکاوری نفتی‌ها پس از جدال با دیانا

تیم فوتبال نفت تهران پس از کسب پیروزی 5_1 برابر دیانا باقهر شهر از ساعت 13:30 دقیقه امروز به ریکاوری می‌پردازد و بازیکنان این تیم تمرینات اصلی خود را برای دیدار آتی لیگ برتر از روز یکشنبه پیگیری می‌کنند.

همچنین قرار است تمرینات تیم فوتبال نفت تهران  پیش از دیدار برابر گسترش فولاد با صلاحدید کادر فنی این تیم در 2 نوبت صبح و عصر انجام شود.

حضور نفتی‌ها بر سر مزار نوروزی

قرار است کاروان تیم فوتبال نفت تهران با حضور بر سر مزار هادی نوروزی در روستای کپورچال بابل یاد و خاطره بازیکن سابق خود و کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس را گرامی دارند. البته تاریخ دقیق این موضوع مشخص نیست و احتمال اینکه پیش از دیدار این هفته نفتی‌ها این امر محقق شود، ضعیف است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سکونشینی ، یاغی ، مسائل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار