برنامه 100 برگ و نقد تئاتر از شبکه چهار‎

شبکه چهار امشب دو برنامه با عنوان «100 برگ» و «نقد تئاتر» پخش می‌کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، شبکه چهار امشب در تدارک پخش دو برنامه با عنوان «100 برگ» و «نقد تئاتر» است که جزئیات آن در این گزارش آمده است.

بررسی جوایز نوبل ادبی در 100 برگ
برنامه «100 برگ» شبکه دانایی امشب ساعت 21 با پخش گزارشهای جذاب در حوزه های مختلف میهمان مخاطبان می شود.

این برنامه امشب گزارشی از برنده نوبل ادبیات را روی آنتن می برد. قرار است در این برنامه جوایز ادبی نوبل با حضور بابك جوانمرد"ناشر" بررسی و تحلیل شود.
 
پخش مستندی درباره تماشاخانه سنگلج به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس آن از دیگر بخشهای این برنامه شمرده می شود.
 
گفتنی است در آیتم های بعدی برنامه 100 برگ، نامه ای از نادر ابراهیمی با صدای هومن سیدی قرائت می شود و ارتباط سلامت روان و اندیشه با تعادل مزاج با حضور دكتر مسعود عارف نظری بررسی می شود.
 
در این مجله شبانه موضوعات مختلفى چون ادبیات، روانشناسى، تربیت، تاریخ، فرهنگ عامه، گردشگرى و ... مورد نقد و بررسی قرار می گیرد و مستند هاى جذاب، گزارش هایى با حال و هواى متفاوت، شعرخوانى، مرور بهترین رمان هاى دنیا و نماهنگ هاى متنوع از دیگر بخش هاى 100 برگ به شمار می رود.
 
نقد ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی در «نقد تئاتر» 
برنامه«نقد تئاتر» شبکه چهار سیما، امشب ساعت 23 به نقد و بررسی نمایش نوشته فردریش دورنمات، ترجمه حمید سمندریان و کارگردانی احسان فلاحت پیشه می پردازد. گفتنی است نمایش «ازدواج آقای می سی سی پی» این روزها در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود.
 
در این برنامه عطاالله کوپال، محمودرضا رحیمی، فارس باقری و احسان فلاحت پیشه حضور خواهند داشت. گفتنی است«نقد تئاتر» عنوان برنامه ای است که با محوریت نقد و بررسی نمایش های شاخص روی صحنه، تلاش می کند فضای مورد نیاز برای دانش و اطلاعات در حوزه تئاتر را برای علاقمندان و هنرمندان این حوزه گسترده تر کند و شرایطی فراهم آورد تا با کمک به بهبود مناسبات و کیفیت آثار تئاتری، مخاطبان گسترده تری برای این هنر فرهنگساز جذب شود.
 
«نقد تئاتر» به تهیه کنندگی مجید گیاهچی و اجرای عطاء الله کوپال، شنبه ها ساعت 23 پخش و یکشنبه ها ساعت 16 بازپخش می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار