جزئیات برگزاری آزمون وکلای دادگستری اعلام شد/ توزیع کارت اواخر آبان‌ماه

مشاور عالی سازمان سنجش از جزئیات برگزاری آزمون وکلای دادگستری سال 94 خبر داد.

حسین توکلی مشاور سازمان بخشی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهارداشت: کانون‌های آزمون وکلای دادگستری ایران از طریق آزمون کتبی و طبق مقررات و قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت، مصوب سال 1376 کارآموز وکالت می‌پذیرد.

وی افزود: اطلاعیه اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری درباره‌ی برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان که از روز یکشنبه 12مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و 4شنبه 22 مهرماه پایان می‌پذیرد.

توکلی در ادامه گفت: این آزمون در یک مرحله به صورت تستی برگزار خواهد شد و شامل دروس حقوق جزای آیین دادرسی با ضریب 3، حقوق جزای عمومی، آیین دادگستری کیفی، حقوق تجارت با ضریب 2 و اصول اثبات اسلامی با ضریب 1خواهد بود.

وی اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط در تاریخی که اعلام می‌شود بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و کلیه داوطلبان ثبت نام کننده باید با وارد کردن کد رهگیری و شماره پرونده خود نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما اقدام نمایند.

توکلی تصریح کرد: زمان توزیع اینترنتی کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما و نحوه توزیع آن همچنین زمان و مکان رفع نقص 5شنبه 28 آبان‌ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی اطلاعیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران و روزنامه‌های اطلاعات به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

وی در پایان گفت: آزمون پذیرش متقاضی این آزمون در روز جمعه 6 آذرماه در مرکز کانون که متقاضی در تقاضانامه خود انتخاب کرده است برگزار می‌شود لازم به ذکر است نشانی محل برگزاری آزمون بر روی کارت درج خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار