قنبرپور: باید هادی‌ها را دریابیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیریت باشگاه توجه ویژه‌ای به خانواده مرحوم هادی نوروزی دارد و حق و حقوق این بازیکن را به طور کامل به خانواده‌اش پرداخت می‌کند.

قنبرپور: باید هادی‌ها را دریابیم
مصطفی قنبرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: به هر حال هادی نوروزی بازیکن بزرگ و کاپیتان پرسپولیس بود مرگ هادی پیامدهایی برای باشگاه داشته است اما ما باید هادی‌ها  را دریابیم.

قنبرپور درباره موضوع بلیت‌های رایگان برای بازی با صبا بیان کرد: طاهری تمام تلاشش  را انجام می‌دهد تا بلیت بازی با صبا برای تماشاگران رایگان شود تا همه هواداران به ورزشگاه آزادی بیایند به طور حتم اگر بلیت‌ها هم رایگان نشود بازهم همه هواداران به ورزشگاه می‌آیند تا با تشویقات تیم نتیجه مطلوب بگیرد و روح هادی شاد شود.

وی درباره وضعیت بستن بازوبند کاپیتانی تصریح کرد: اگر امکانش وجود داشته باشد بدون کاپیتان وارد زمین مسابقه شویم اما ما برخلاف قانون مسابقات نمی‌تواینم عمل کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جایگزین هادی نوروزی گفت: هادی نوروزی بازیکن بزرگی بود و جایگیزینی برایش نمی‌توانیم پیدا کنیم به هر حال تیم پرسپولیس در نیم فصل باید بازیکن جذب کند براین اساس برانکو در جلسه کمیته فنی این موضوع و کم‌و‌کاستی‌ها را مطرح می‌کند تا تیم برای قهرمانی تقویت شود.

قنبرپور در ادامه عنوان کرد: ما برای قهرمانی باید همدل و متحد باشیم تا جام قهرمانی را به خانواده نوروزی تقدیم کنیم.

وی در پایان درباره اختلاف بین طاهری و باقری خاطرنشان کرد: به هر حال در هر خانواده بین دو عضو کدورتی پیش می‌اید اما قابل حل است ما باید از مرگ هادی درس بگیریم و اختلافات را کنار بگذاریم و با هم رفاقت داشته باشیم تا تیم نتیجه مطلوب کسب کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار