بیانیه ستاد مردمی مدافعان حرم در پی شهادت سردار همدانی؛

آرمان «کل یوم عاشورا» در رفتار سردار همدانی تجلی داشت

بخشی از بیانیه ستاد مردمی مدافعان حرم: این سردار شهید در دفاع از حریم اهل بیت مردانه جنگید و نشان داد «کل یوم عاشورا» در رفتارش متجلی است.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، ستاد مدافعان حرم در پی شهادت سردار رشید اسلام، حسین همدانی بیانیه‌ای را صادر کرد و طی بیانیه‌ای تأکید کرد: یاد و راه شهدای عزیز مدافع حرم از عراقی و افغانستانی و لبنانی، سوری و هندی و پاکستانی و سرداران و فرماندهان والامقام آنها به‌ویژه حبیب‌ابن مظاهرِ این لشکر، سردار حسین همدانی هرگز لحظه‌ای فراموش و خالی نخواهد ماند و همان‌گونه که رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی تأکید فرمودند صف استوار آرزومندان شهادت صفی بلند و بنیانی مرصوص است.
 
در این بیانیه آمده است: خبر شهادت جانسوز مدافع حرم، پاسدار رشید اسلام سردار حسین همدانی اگرچه باعث تأسف و تألم شدید تمام شیعیان و محبّین اهل بیت گشت و اما واقعیت آنکه او امروز نزد یارانش «عند ربهم یرزقون» است و این ماییم که در میان روزمرگی‌های زندگی باقی مانده‌ایم و باید متأسف باشیم.
 
این بیانیه می‌افزاید: در این میان شادی دشمنان اسلام در فقدان این سردار رشید اسلام تعجبی نداشت، چنانکه پیش از آنان حال و هوای اسلافشان در تاریخ، بعد از شهادت امام معصوم ثبت شده است: «وهذا یَوْمٌ فَرِحَتْ بِهِ آلُ زیادٍ وَآلُ مَرْوانَ ، بِقَتْلِهِمُ الْحُسَیْنَ صَلَواتُ اللهِ عَلَیْهِ».
 
این بیانیه تاکید می‌کند:‌ این سردار شهید همانطور که در فتنه سال 1388 در دفاع از روز عاشورا و در مقابله با حرامیانی که حرمت این روز را شکستند و به جنگ با عمق اعتقادات مردم آمده بودند مردانه ایستاد، در سرزمین شام نیز در دفاع از حریم اهل بیت مردانه جنگید و نشان داد «کل یوم عاشورا» در رفتارش متجلی است؛ چه در سرزمین مادری و در دفاع از نظام اسلامی و چه در هزاران کیلومتر دورتر از خاک خود و دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم. آرمان او اسلام بود و در این راه جان خود را نیز تقدیم کرد، چراکه معتقد بود دفاع از اعتقادات محصور به مرزهای جغرافیایی نیست و در هر عرصه‌ای باید آماده جان‌فشانی در این مسیر بود.
 
«ستاد مردمی مدافعان حرم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی این مجاهد مردمی و سردار مدافع حرم، آمادگی مجدد خود را بر حضور میدانی در عرصه‌ی دفاع از حریم آل‌الله اعلام داشته و تأکید می‌نماید سربازان جوان و جنگجوی امام خامنه‌ای اذن میدانی از فرمانده دلاور خود می‌خواهند تا کار دشمنان اسلام عزیز را در لحظه، به پایان شوم‌شان برسانند.»
 
این ستاد تأکید می‌کند: یاد و راه شهدای عزیز مدافع حرم از عراقی و افغانستانی و لبنانی، سوری و هندی و پاکستانی و... و سرداران و فرماندهان والامقام آنها به‌ویژه حبیب‌ابن مظاهرِ این لشکر، سردار حسین همدانی هرگز لحظه‌ای فراموش و خالی نخواهد ماند و همان‌گونه که رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی تأکید فرمودند صف استوار آرزومندان شهادت صفی بلند و بنیانی مرصوص است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار