نیمار: می‌خواهم عناوین بیشتری با بارسلونا کسب کنم

مهاجم بارسلونا به دنبال کسب عناوین بیشتری با آبی اناری پوشان است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته نیمار مهاجم برزیلی بارسلونا صدمین بازی خود را برای این تیم انجام داد و بدین منظور مصاحبه‌ای با این بازیکن در سایت باشگاه منتشر شد.

مهاجم بارسلونا گفت: من با باشگاه خیلی زود و راحت هماهنگ شدم. باشگاه، دوستانم، شهر و خانواده‌ام به این موضوع کمک کردند. می‌خواهم در بارسلونا جام های بیشتری کسب کنم.

او درباره اولین فصل حضورش در بارسلونا اظهار کرد: به دلیل مصدومیت و از دست دادن قهرمانی در لیگای اسپانیا سال سختی را پشت سر گذارندم. اما در دومین سال فصل فوق العاده‌ای داشتیم و سه جام مختلف را به دست آوردیم که کاری دشوار است. برای غلبه بر حریفان باید بازی های بهتری ارائه دهیم تا بتوانیم قهرمانی‌های خود را تکرار کنیم.

نیمار در ارتباط با تغییرات خود پس از حضور در بارسلونا گفت: زندگی و نحوه بازی‌ام عوض شده و همه چیز به سمت بهتر شدن پیش رفته است. شهر خیلی به من کمک کرد و من خرسندم.

مهاجم آبی اناری پوشان تیم خود را در سطحی می‌داند که می‌تواند قهرمانی در لیگ قهرمانان را تکرار کند. او درباره رابطه خود با لیونل مسی و لوییس سوارس تاکید کرد: دوست هستیم. فکر می‌کنم که همه را شگفت زده کردیم. مردم بر این باورند که ما سه نفر رابطه‌ی خوبی با یکدیگر نداریم ولی من می‌دانم که این چنین نیست.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار