صفرپور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

از شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان چیزی جز خودرأیی بیرون نخواهد آمد

رئیس شورای هماهنگی جبهه اعتدال‌گرایان، گلایه‌های خود را پیرامون خودرأیی در شورای تازه تأسیس اصلاح‌طلبان مطرح کرد.

"محسن صفرپور" رئیس شورای هماهنگی جبهه اعتدال‌گرایان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: اعتدال‌گرایان یا اصلاح‌طلبان اگر خواهان پیروزی در انتخابات مجلس هستند، باید یک‌رنگ و یک‌دل باشند نه اینکه فقط خودشان را ببینند.

وی در همین‌باره با اشاره به شکل‌گیری شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، گفت: از ابتدا مقرر شده بود که همه طیف‌های اعتدال‌گرا و اصلاح‌طلب، تحت هدایت آقای "عارف" و رهبری "رئیس دولت اصلاحات" در این شورا دور هم جمع شوند اما متاسفانه از حرکتی که آقایان امروز آغاز کرده‌اند، چیزی جز خودرأیی و خودبینی بیرون نخواهد آمد.

صفرپور درباره اینکه آیا از جبهه اعتدال‌گرایان برای تشکیل شورای سیاست‌گذاری، مشورت شده بود، گفت: اصلا چنین اتفاقی نیفتاده و قرار بر این بود که همه اقدامات با هماهنگی قبلی انجام شود.

صفرپور با بیان اینکه بسیاری از احزاب اصلاح‌طلب انتخابات گذشته مجلس را تحریم کرده بودند، خاطرنشان کرد: "رئیس دولت اصلاحات" با رأی‌دادن در انتخابات مجلس نهم از سوی اصلاح‌طلبان مورد نقد قرار گرفت؛ این‌ها حتی آقای عارف را اصلاح‌طلب بدلی می‌دانند.

وی ادامه داد: همین آقایان مدعی هستند که ما دولت تدبیر و امید را سرکار آورده‌ایم. برخی فقط یاد گرفته‌اند که پیروزی‌ها را میان خودشان تقسیم کنند درحالی که همه کارها را دیگران انجام داده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اعتدال‌گرایان پیرامون رویکرد تشکل متبوعش برای حضور در انتخابات پیش‌روی مجلس گفت: قطعا حرکت اصلاح‌طلبان در تشکیل شورای سیاست‌گذاری به جایی نخواهد رسید و جبهه اعتدال‌گرایان همچون گذشته، کار خود را با جبهه اصلاح‌طلبان پیش خواهد برد.

گفتنی است؛ قرار است اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان امروز(19 مهرماه) با حضور 21 نفر از نمایندگان احزاب عضو شورای هماهنگی و کمیته راهبردی جبهه اصلاح‌طلبان برگزار شود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: اصلاحات ، انتخابات ، عارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار