مهلت ارسال آثاربه همایش خشونت علیه زنان وعوارض آن برسلامت خانواده تمدید شد

مدیرکل امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ازتمدید مهلت ارسال آثار به اولین همایش خشونت علیه زنان و عوارض آن بر سلامت خانواده خبر داد.

به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران جوان  از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، ولی الله نصر افزود: علاقمندان می توانند خلاصه مقالات خود را تا 30 مهرماه، اصل مقالات و فیلم کوتاه را 15 و 25 آبان ماه جاری به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
اولین همایش خشونت علیه زنان و عوارض آن بر سلامت خانواده در آذرماه جاری و در کرمانشاه برگزارخواهد شد.

مدیرکل امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، خشونت خانگی علیه زنان و تأثیر آن بر کارکرد خانواده، نقش رسانه در پیشگیری از خشونت خانگی علیه زنان، خشونت خانگی علیه زنان و قوانین مؤثر در پیشگیری از آن، نقش سازمان های مردم نهاد در حمایت از زنان خشونت دیده، خشونت خانگی علیه زنان و تأثیر اقدامات اجتماع محور در پیشگیری از آن، الگوها و مدل های مداخله ای در مسئله خشونت علیه زنان و نقش آموزه های دینی در پیشگیری از خشونت علیه زنان را از محورهای این همایش برشمرد.

نصر یادآورشد: علاقمندان برای ارسال مقالات به دبیرخانه اولین همایش خشونت علیه زنان و عوارض آن بر سلامت خانواده می توانند آثار خود را به نشانی رایانامه khoshoonatzanan@behzisti.ir ارسال کنند.

به گفته وی، علاقمندان می توانند آثار فیلم کوتاه شرکت کنندگان به صورت DVD از طریق نشانی تهران، ضلع شمالی پارک شهر،سازمان بهزیستی کشور، معاونت امور اجتماعی، دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

منبع : ایرنا
ا
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار