حسینیان در اخطار قانون اساسی:

کسانی کاسبان تحریم‌اند که از برجام دفاع می‌کنند

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: اگر بناست کسی در تحریم کاسب باشد، شماها هستید که خودتان را به رنگ جماعت درآورده‌اید و از برجام دفاع می‌کنید.

کسانی کاسبان تحریم هستند که از برجام دفاع می‌کنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در صحن علنی امروز یکشنبه 19 مهرماه در جریان رسیدگی به طرح اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام، روح الله حسینیان نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در اخطاری اظهار کرد: رئیس جمهور اعلام کرده که ما کاسبان تحریم هستیم و در جای دیگر اعلام کرده افراد مخالف منابعشان در تحریم و منافعشان در کنار ابر قدرت هاست.

حسینیان تأکید کرد: تاکنون بنده نه منافعی در تحریم ها داشته ام و نه خواهم داشت. 

عضو کمیسیون اصل نود مجلس خطاب به دولت گفت: شما می گویید 85 درصد مردم با برجام موافقند پس ما با اعتراضمان بر روی همه منافع و رضایت مردم خط کشیده ایم که آمده ایم در اینجا صحبت کنیم.

وی ادامه داد: اگر بناست کسی در تحریم کاسب باشد، شماها هستید که خودتان را به رنگ جماعت درآورده‌اید و از برجام دفاع می‌کنید، ما هیچ وقت نه شرکت صادراتی و نه شرکت وارداتی داشته‌ایم که منافع‌مان در تحریم‌ها باشد؛ خدا می‌داند که اگر حقوق بنده قطع شود، ماه آینده ادامه زندگی و حیاتم بسته به خداوند متعال است، بنده یک ریال پس‌انداز ندارم.

نماینده تهران در مجلس در پایان یادآور شد: چطور به خودتان اجازه می‌دهید که ما را کاسبان تحریم بنامید؟ ما از خانواده‌ای هستیم که یا شهید داده‌اند یا رزمنده هستند، از خانواده‌ ما هیچکس به دشمنان پناهنده نشده است که امروز بیایید و به ما بگویید کاسبان تحریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
حقوقشو سر وقت بدین لطفا از گشنگی نمیره حیف همچین آدمایی رو از دست بدیم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
اَخیییییییییییییییییییییییی
آخرین اخبار