تبریک رئیس فدراسیون ناشنوایان به مقام معظم رهبری

ریيس فدراسيون ورزش های ناشنوایان در نامه ای کسب عنوان چهارمی کاروان فرهنگی-ورزشی ثامن الائمه(ع) را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ریيس فدراسيون ورزش های ناشنوایان در نامه ای کسب عنوان چهارمی کاروان فرهنگی-ورزشی ثامن الائمه(ع) را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت. 

** متن پیام علیمرادی به شرح ذیل است :

     محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)

با اهدای سلام و تحیات

فرزندان برومند شما از کشور چین تایپه و از "هشتمین دوره بازی های آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان 2015 " خالصانه ترین درودها را به پیشگاه حضرتعالی تقدیم داشتند.

همچنین به استحضار می رساند :

کاروان فرهنگی –ورزشی ثامن الائمه (ع) با شعار یا علی ابن موسی الرضا (ع) رقابت جوانمردانه خود را با کسب 44 مدال برای اولین بار در طول تاریخ ورزش کشور و با عنوان چهارمی بعد از کشورهای ژاپن، چین تایپه و چین پایان داد.

 این موفقیت را به حضرتعالی، خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای مظلوم حادثه منا، جانبازان و آزادگان سرافراز این مرز و بوم بالاخص بیت محترم و معزز آزادگان شهید حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر ابوترابی و شهید مهندس محمد جواد تندگویان تقدیم می دارد.     

یقیناً کسب این موفقیت ها مرهون دعای خیر جنابعالی و امت شهید پرور میهن اسلامی مان و حمایت های دولت محترم می باشد.

فرصت را مغتنم شمرده ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای حضرتعالی، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.