اخبار باشگاه استقلال

اسپانسر جدید مشخص شد/ تمرینات استقلال پشت درهای بسته پیگیری می شود

باشگاه استقلال طی یکی، دو روز آینده اسپانسر جدیدی را در اختیار خواهد گرفت.

اخبار باشگاه استقلال

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آبی پوشان پایتخت امروز ساعت 12 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی یک جلسه تمرینی را در دستور کار خود قرار خواهند داد. شاگردان مظلومی برای آمادگی هرچه بیشتر در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر در مقابل تیم پدیده که قرار است این دیدار روز جمعه هفته جاری برگزار شود تمرینات منظمی را انجام می‌دهند.

پدیده آبی پوشان در تمرین امروز

محسن کریمی هافبک تیم استقلال که دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد قرار است امروز به تمرین استقلال برود تا زیر نظر کادر پزشکی تست دهد. کریمی با حضور در تمرین امروز آبی پوشان تست پزشکی خواهد داد تا از این دو کادر پزشکی تصمیمات لازم را درباره این بازیکن اتخاذ کنند.

مگویان به بازی پدیده می‌رسد

هرایر مگویان مدافع ارمنی آبی پوشان پایتخت با توجه به مصدومیتی که داشت در حال حاضر در تمرینات گروهی تیم شرکت می کند و با توجه به شرایط موجود این بازیکن می‌تواند در بازی مقابل تیم پدیده در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر برای آبی پوشان به میدان برود.

اسپانسر جدید آبی پوشان مشخص شد

با توجه به اینکه قرار بود استقلالی‌ها اسپانسر جدیدی را در اختیار بگیرند از همین رو پیش نویس قرار داد فی  ما بین میان باشگاه استقلال و شرکت نگاه پردازان تهیه شده و جهت تایید نهایی در اختیار وزیر ورزش و جوانان قرار گرفته است.

پس از تایید گودرزی وزیر بهداشت و جوانان طی یکی، دو روز آینده این قرار داد امضا می‌شود. 24 میلیارد تومان مبلغ نهایی و مورد توافق قرار داد همکاری اسپانسر جدید باشگاه استقلال است. حامی مالی استقلالی‌ها همان اسپانسری است که با باشگاه پرسپولیس نیز به  توافق رسیده است.

مسئولان آبی پوشان برای کرار خانه رهن می‌کنند

جاسم کرار هافبک عراقی آبی پوشان پایتخت که به دلیل مشکل  مسکن و مسائل مالی به نجف سفر کرده بود قرار است طی امروز و فردا به ایران بازگردد و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی بهرام افشار زاده مدیر عامل باشگاه استقلال، مسئولان در صدد هستند تا طی امروز یا فردا خانه‌ای را به مبلغ 50 میلیون تومان برای کرار رهن کنند تا این بازیکن با آرامش به کار خود ادامه دهد. بنابراین جاسم کرار که طی امروز و فردا به ایران بازگردد می‌تواند تمریناتش را با آبی پوشان از سر بگیرد.

مدیر برنامه برزیلی ریوالدو باید پاسخگو باشد

به طور کلی پرونده ریوالدو باربوسا بازیکن برزیلی استقلالی‌ها از سوی مسئولان استقلال و حراست فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان مورد بررسی قرار گرفته است و با توجه به اینکه این بازیکن یک مدیر برنامه ایرانی و یک مدیر برنامه برزیلی دارد از همین رو مدیر برنامه برزیلی ریوالدو نیز باید به ایران بیاید تا در مورد برخی مسائل توضیحاتی را به مسئولان ارائه دهد در غیر این صورت استقلالی‌ها از طریق فدراسیون برزیل اقدامات لازم را انجام خواهد داد و پیگیری ها را از سر خواهند گرفت.

آبی‌پوشان تهرانی از فردا پشت‌درهای بسته تمرین می‌کنند

با توجه به صلاح دید کادر فنی تمرین فردای آبی‌پوشان پشت درهای بسته برگزار خواهند شد و اصحاب رسانه حق حضور در تمرین استقلالی‌ها را ندارند.
 
آبی‌پوشان فردا ساعت 12 ظهر تمرینات خود را دنبال خواهند کرد تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر ساعت 15:30 در مشهد ورزشگاه ثامن به مصاف تیم پدیده می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار