افشارزاده: کرار فکر می کند بهترین است/ یک میلیون دلار برای من نیست

صبح امروز کرار جاسم در گفتگویی که با یکی از خبرنگاران عربی داشت مدعی شده بود که بهترین بازیکن 7 بازی اخیر استقلال است که این موضوع چندان به مذاق سرپرست باشگاه استقلال خوش نیامد.

افشارزاده:  کرار فکر می کند بهترین است/ یک میلیون دلار برای من نیست
بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال تهران در حاشیه مراسم استقبال از ورزشکاران ناشنوا و کم شنوا در فرودگاه با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به گفت و گو پرداخت.

-از استقلال چه خبر؟

همه مشغول هستند، مظلومی و تیم در حال انجام تمرینات هستند که بتوانند در اولین فرصت مسابقات را شروع کنند، یک مدت تعطیلات بود و این تعطیلی به هر صورت وقفه در کار همه تیم ها به وجود آورد.

امیدوارم وزارت ورزش و جوانان سعی کنند کمتر وقفه در کارها ایجاد شود زیرا این وقفه ها باعث می شود تیم ها و بازیکنان عقب بیافتند و برای رسیدن به آمادگی ایده آل زمان بیشتری را صرف کنند، به امید خدا در آینده تعطیلات کمتری را در لیگ شاهد باشیم تا بازی ها بهتر انجام شود.

-اخباری مبنی بر مدیرعاملی توفیقی شنیده شده است آیا این موضوع صحت دارد؟

به هیچ وجه، هنوز مشخص نیست توفیقی مدیر مدبر و خوبی است ولی وزارت ورزش هیچگونه تصمیم گیری در این خصوص نکرده است ولی امیدوارم وزارت ورزش بتواند یک فرد خوب را که بتواند این کار بزرگ را که تا به حال انجام شده است را انجام دهد، جا دارد از مدیران قبلی استقلال تشکر کنم به هر حال کار بزرگ و سنگینی است و امیدوارم هر تصمیمی که وزارت ورزش و جوانان می گیرد را همه قبول کنند و در حداقل زمان کارها انجام شود تا این رسالت را نسبت به این باشگاه و هواداران انجام شود.

-تصفیه یک میلیون دلار چیست؟

قبلا به بازیکنانی که آمدن در قبل از پول پرداخت نشده به دلیل اینکه پولی نبوده و حالا هم یک تعداد اضافه شده که به این مبلغ رسیده است.

-ریوالدو هم جزو این بازیکنان محسوب می شود؟

نه ریوالدو هیچ مشکلی نداشته و تصویه حساب کرده و رفته است.

-کرار جاسم در یک مصاحبه گفته که در هفت بازی گذشته بهترین بازیکن استقلال بودم، نظر شما چیست؟

کرار فکر می کند که بهترین است، بازیکنان ایرانی ما فوق العاده بودند و هیچگونه ادعایی هم ندارند.

تبریک می گویم به آقای مظلومی که جوانگرایی کرده، بازیکنان جوان ما بسیار خوب هستند و چه من و چه بقیه باید سعی کنیم از سال های بعد بازیکن خارجی نگیریم و از همین بازیکنان ایرانی استفاده کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کرار ، ورزش ، تمرین ، وقفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار