حشمتیان به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

رایزنی جبهه مستقلین برای برگزاری جلساتی با ناطق‌نوری و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

دبیر کل جبهه مستقلین از رایزنی تشکل متبوعش برای برگزاری جلساتی با ناطق‌نوری و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.

قدرتعلی حشمتیان دبیر کل جبهه مستقلین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح برنامه‌های تشکل متبوعش برای انتخابات اسفندماه 94 اظهار داشت: فراکسیون مستقلین و اعتدال‌گرایان خانه احزاب در حال رایزنی با شخصیت‌های معتدل و طیف نزدیک به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، حجج‌ اسلام ناطق نوری، حسن خمینی و حسن روحانی است.

وی در ادامه افزود: ما در جبهه مستقلین برای برگزاری جلساتی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سایر شخصیت‌های دارای تفکر معتدل تلاش می‌کنیم.

نایب رئیس خانه احزاب همچنین گفت: در جبهه مستقلین، احزاب مستقل متمایل به اصلاح‌طلبان و اصولگرایان حضور دارند و در مجموع، شخصیت‌های معتدل در صحنه سیاسی کشور در جریان مستقلین تعریف می‌شوند، اما می‌توان گفت که تفکر اعتدالی به اصلاح‌طلبان نزدیک‌تر است اما همواره از اصولگرایان مستقل هم استقبال کرده و خواهیم کرد.

حشمتیان در پاسخ به سوالی درباره چگونگی فعالیت مستقلین در این دوره از فعالیت خانه احزاب نیز تصریح کرد: با تشکیل خانه احزاب در دوره جدید، مستقلین و اعتدال‌گرایان فعالیت خود را رسما آغاز کردند، همچنین جمعیت مستقل ایران اسلامی نیز در 10 استان کشور دفاتر انتخاباتی خود را دایر کرده و هیئت رئیسه انتخاباتی این جمعیت هم تشکیل شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار