یاسوج ؛

زنده گیری یک حلقه مار سمی در منزلی در شهر دوگنبدان

مسوول ایستگاه های آتش نشانی شهر دوگنبدان از صید یک حلقه مار سمی به طول 120 سانتی متر در یک منزل مسکونی در مرکز این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج کامبیز افشین پور  افزود: این مار سمی در رختخواب اهالی کمین کرده بود.

وی تصریح کرد:این مار سمی در منزلی واقع در بولوار بعثت کوی 500 دستگاه شهر دوگنبدان صید شد.

وی اظهار کرد: امدادگران آتش نشانی این مار سمی و خطرناک را که موجب وحشت اهالی منزل شده بود با تجهیزات مخصوص صید کردند.

افشین پور ابراز کرد: امسال تاکنون 30حلقه مار 90 تا 120 سانتی متری در واحدهای مسکونی و صنفی دوگنبدان که موجب وحشت مردم این شهر شده بود با همکاری ماموران امدادی ایستگاه های آتش نشانی زنده گیری شده است.

وی افزود: مارهای صید شده در خارج از محدوده شهر دوگنبدان رها شدند.

مسوول ایستگاه های آتش نشانی شهر دوگنبدان از افراد خواست در صورت مشاهده اینگونه جانوران خطرناک ، پیش از هر اقدامی برای از بین بردن و یا گرفتار کردن آنها، با سامانه 125 تماس بگیرند.

مسوول ایستگاه های آتش نشانی شهر دوگنبدان گفت: 310 حادثه در شش ماهه نخست امسال از سوی امدادگران آتش نشانی این شهر کمک رسانی شده است.

افشین پور افزود: این حوادث شامل آتش سوزی در واحدهای مسکونی، عرصه های طبیعی، غرق شدگی، سوانح رانندگی و صید مار بوده است که با همکاری 50 نفر امدادرسانی شده است.

وی بیان کرد: این حوادث 11 کشته و 18 مصدوم در بر داشته است.

شهرگرمسیری 100 هزار نفری دوگنبدان مرکز شهرستان نفتخیز گچساران در 150 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: مار ، صید ، سمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.