حسام الدین جعفری:

برای شناسایی استعدادها مسابقات لیگ را رصد می کنیم

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان گفت:با توجه به اهمیت رقابت های لیگ برتر کشتی،کمیته فنی تیم ملی مسابقات را از نزدیک و با دقت زیر نظر خواهد گرفت.

حسام الدین جعفری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص نظارت کادر فنی تیم ملی از رقابت های لیگ برتر اظهار داشت:برای بررسی بهتر و بیشتر وضعیت فرنگی کاران حاضر در رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی به همراه محمد بنا و ایرج اسفندیاری فر روز چهارشنبه راهی اسلام آباد غرب محل برگزاری مسابقات لیگ خواهیم شد.
وی تصریح کرد:به هر حال باید دید کشتی گیرانی که در رقابت های لیگ شرکت می کنند به لحاظ فنی و آمادگی جسمی و بدنی در چه شرایطی قرار دارند تا شاید بتوان از دل این تورنمنت برخی فرنگی کاران مستعد را برای حضور در اردوهای تیم ملی شناسایی کرد.
دارنده مدال نقره آسیا درباره نخستین مرحله اردوی تیم ملی نیز گفت:در هر صورت اولین اردوی تیم ملی با نیت هماهنگ سازی و ایجاد همدلی میان کشتی گیران و کادر فنی همانطور که انتظار داشتیم به پایان رسید و ان شاا... مرحله بعدی اردوی فرنگی کاران از روز 30 مهرماه آغاز خواهد شد.
جعفری درباره این که برنامه اردوی جدید تیم ملی بر چه مبنایی است گفت:هدف اصلی ما ایجاد آمادگی هر چه بهتر بچه ها برای حضور در رقابت های کسب سهمیه است چرا که باید ابتدا از این جهت خیالمان راحت باشد تا با تمرکز کافی خود را برای میدان بزرگ المپیک آماده کنیم به همین منظور نیز در اردوی جدید با حساسیت بیشتری مسائل فنی را در دستور کار خواهیم داشت.
مرحله دوم لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور روزهای  23 و 24 مهرماه در شهر اسلام آباد غرب برگزار می شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار