گزارش نیویورک تایمز:

حملات فلسطینی‌ها با سلاح‌ سرد ، چالش امنیتی جدید رژیم صهیونیستی

حملات مرگبار فلسطینی‌ها با سلاح سرد به صهیونیست‌ها، این رژیم را با یک چالش جدی امنیتی مواجه کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، علارغم سیاست سرکوب‌گرایانه رژیم صهیونیستی که به پلیس این رژیم آزادی بیشتری برای شلیک به غیر نظامیان فلسطینی می‌دهد و با وجود بسیج یک هزار و 400 پلیس در مناطق مرزی، این رژیم با موجی از تشنج‌ و خشونت روبه‌روست.

تنها دیروز، فلسطینی‌ها 4 حمله با سلاح سرد به صهیونیست‌ها در بیت المقدس انجام دادند. در مقابل، پلیس این رژیم نیز بارها به فلسطینی‌ها تیراندازی کرده است. به گفته پلیس این رژیم، در یک نمونه جوانی فلسطینی که می‌کوشید از دست پلیس رژیم صهیونیستی فرار کند، به وسیله ماشین زیر گرفته شد. همچنین یک فلسطینی مسلح به سلاح سرد پس از توجه نکردن به هشدار پلیس به ضرب گلوله شهید شد.

در یک ماه گذشته، در حملات فلسطینی‌ها با سلاح سرد ، 2 صهیونیست کشته و 15 نفر زخمی شدند. همچنین در این مدت بیش از 10 فلسطینی مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفتند.

کارشناسان معتقدند امنیت سرزمین‌های اشغالی با چالشی جدی مواجه شده است. مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند نمی‌توانند این حملات را متوقف کنند. بسیاری از این حملات به وسیله نوجوانان فلسطینی رخ می‌‌دهد که اطلاعی از سرویس‌های امنیتی ندارند. آنها بدون پشتوانه گروه‌های سازمان‌یافته حملات خود را انجام می‌دهند. بیشتر این حملات به صورت خودجوش صورت می‌گیرد.

با این وجود، در روزهای اخیر مقامات صهیونیستی خواستار عملیات مشت آهنین در مقابل حملات فلسطینی‌ها شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار