اعزام کانوپولوئیست‌ها به هنگ کنگ

پاروزنان کانوپولو به منظور حضور در مسابقات آسیایی عازم هنگ کنگ می شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌فدراسیون جهانی قایقرانی قرار است مسابقات قهرمانی آسیا که 17 دوره آن در هنگ کنگ بوده است، برگزار کند چنانچه تعداد تیم‌های شرکت کننده در مسابقات آسیایی کانوپولو به 10 تیم یا بیشتر برسد کمیته کانوپولو قادر خواهد بود در مسابقات آسیایی اندونزی راه پیدا کند. 
 
پس از سالیان متمادی اولین بار است  که برای بازی‌های آسیایی کانوپولو این مصوبه گذاشته شده تا تیم‌های شرکت کننده بتوانند به المپیک راه پیدا کنند، پس از چندین دوره زحمات متمادی و اردوهای متمرکزی تیم‌های ملی کانوپولو  تا چند روز آتی عازم هنگ کنگ می شوند تا افتخار دیگری برای کانوپولو رقم بزنند. 
 
خیرالهی: مدعیان آسیا هستیم 
 
رئیس کمیته کانوپولو قایقرانی گفت: در بین کشورهای آسیایی در دوره‌های متوالی حضوری موفق داشته‌ایم و جزو بهترین‌های آسیا محسوب می شویم. 
 
حسین خیرالهی در این باره اظهار کرد: با توجه به اینکه کشور ما نمایندگان خوبی با عنوان های متفاوت در کنفدراسیون آسیا دارد و رشته کانوپولو در 16 دوره متوالی در مسابقات آسیایی حضور داشته و سوم شده است، هم اکنون جزو بهترین تیم ها در آسیا هستیم. 
 
وی افزود:مسابقات آسیایی برای رشته کانوپولو مهم محسوب می شود و به همین منظور طبق آخرین اطلاعاتی که از هنگ کنگ کسب کرده ایم تا به حال 11 تیم از کشورهای متعدد برای حضور در مسابقات آسیایی کانوپولو ثبت نام کرده‌اند و تیم ملی ما نیز رقبای قوی دارد که با اطلاعاتی که کسب کرده ام به شدت تمرین کرده‌اند و حتی کشور ژاپن در این سه ماه با تیم های اروپایی در کاپ‌ها شرکت کرده است. 
 
خیرالهی در خصوص اینکه چرا ملی پوشان کانوپولو در کاپ‌های اروپایی حضور پیدا نکرده‌اند یادآور شد: تیم های کشورهای دیگر تعداد مشخص دارند به عنوان مثال از 8 پاروزن تشکیل شده‌اند اما ملی پوشان ما در دوره سنی بزرگسالان و جوانان و متشکل از خانم ها و آقایان هستند که حداقل بر 40 نفر می رسند و با توجه به مشکل مالی که فدراسیون با آن مواجه شد از حضور در کاپژ‌ها صرف نظر کردیم که البته با وجود مربی‌های دوره دیده ما قایقرانان آمادگی خود را برای شرکت در مسابقات به دست آورده‌اند و عقب نخواهیم ماند. 
 
وی در ادامه تاکید کرد:برای حضور در مسابقات آسیایی کانوپولو 27 مهر ماه 5 بامداد ملی پوشان از فرودگاه امام به سوی امارات و پس از آن راهی هنگ کنگ می شوند و مسابقات از اول آبان به مدت سه روز برگزار  می شود. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار