اهواز؛

موفقیت دستیاران گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در آزمون دانشنامه تخصصی سال 94

یعقوبی اظهارداشت: آنچه برای ما اهمیت دارد تقدیر شدن نیست بلکه در درجه اول رضایت خداوند است و قبولی صد در صدی دستیاران را بخشی از شرح وظایف خود می دانیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر رضا یعقوبی با اعلام اینکه 4 نفر از دستیاران گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این آزمون شرکت کردند، اظهار داشت: خانم ها دکتر سهرابیان، فرج زاده، باقرزاده و آقای دکتر احسان امیدیان از میان 59 شرکت کننده در برد گروه پوست این آزمون پذیرفته شدند.

این متخصص پوست و مو مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: کسب موفقیت با تلاش، برنامه ریزی و پیش بینی برخی مسایل امکان پذیر است و رزیدنت نیز نیازمند آن است که از تجربه پیشکسوتان گروه، استاد و همکاران قدیمی خود استفاده کند. در نتیجه تربیت نیروی ورزیده و با اخلاق از اهداف مهم و در شرح وظایف ماست.

یعقوبی اظهارداشت: آنچه برای ما اهمیت دارد تقدیر شدن نیست بلکه در درجه اول رضایت خداوند است و قبولی صد در صدی دستیاران را بخشی از شرح وظایف خود می دانیم.

وی برنامه ریزی منسجم را عامل اصلی موفقیت صد در صدی دستیاران این گروه دانست و گفت: بدون برنامه ریزی و آمادگی لازم دست یابی به هیچ موفقیتی امکان پذیر نیست.

مدیر گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: هدف ما در گروه پوست این است که به گونه ای عمل کنیم تا آنچه که از نظر دانش و تجربه در توان داریم، به این افراد انتقال دهیم و بدین ترتیب شرایطی فراهم آوریم که دانش، تجربه، رفتار و عملکرد ما برای این افراد کارگشا باشد. بنابراین تلاش این است که پزشکانی کارآمد، با تجربه و دلسوز و متعهد پرورش داده شوند.

وی تصریح کرد: تلاشها نباید تنها در کسب نمره باشند بلکه نیرویی باید تربیت شود که درد مردم را درک کند و داشتن پاسخ مثبت در قبال سوال "کجا پرورش یافته ای و معلم تو کیست؟" بسیار حائز اهمیت است. ما در این گروه با چنین تفکری در صدد تربیت دستیاران خود  هستیم.

متخصص پوست و مو مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز عنوان کرد: تربیت دستیار و کسب نتایج بالا مهم است اما کار تنها در این مرحله خلاصه نمی شود. علاوه بر ارتقای دانش دستیاران، ارتقای اخلاق حرفه ای نیز در دستور کار تربیت دستیاران قرار دارد و نحوه برخورد مناسب با بیمار و وقت شناسی نیز بخشی از آموزش دستیاران در بعد اخلاقی است.

یعقوبی افزود: بی شک تربیت دستیاران در همه ابعاد اخلاقی و علمی در ارتقای اعتبار دانشگاه و مرکز آموزشی بسیار تاثیرگذار است. ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به رتبه های اول در میان 10 دانشگاه برتر کشور، افتخاری است که آرزوی ماست.

مدیر گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان گفت: هنگامی که جایگاه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ارتقا یابد، به خود می بالیم بنابراین همه برای اعتلای دانشگاه تلاش می کنیم و برای این مهم موفقیت همه گروه ها باید چشمگیر شود.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.