کرمانشاه؛

بهره برداری از مرکز جدید هایتک کرمانشاه ظرف دو سال آینده

مدیرکل فنی و حرفه ای کرمانشاه از سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه به عنوان یک سفر پر خیر و برکت برای این استان یاد کرد که در صورت بهره برداری کامل مصوبات این سفر در بخش های مهارتی منشا تحول خوبی خواهد بود.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛داوود ناصری امید گفت: سفر مقام معظم رهبری  استان کرمانشاه، در بخش فنی و حرفه ای، مصوبه "دهکده مهارت" برای استان کرمانشاه به همراه داشت، که این پروژه ها، کاملا متوقف شده بودند، که از سال گذشته اجرای این پروژه ها از سر گرفته شد.

ناصری امید افزود: این سه دهکده مهارتی در شهرستان های هرسین، اسلام آباد غرب و سنقر و کلیایی واقع است، که پروژه های شهرستان های سنقر و کلیایی و هرسین پیشرفت فیزیکی 100 درصدی دارند، تنها بحث خرید تجهیزات آن ها باقی مانده است.

وی گفت: برای ساخت پروژه دهکده مهارت شهرستان های سنقروکلیایی و هرسین به ترتیب 36 و 34 میلیارد ریال هزینه شده است.

ناصری امید توضیح داد: پیشرفت فیزیکی دهکده مهارتی شهرستان اسلام آباد غرب، 80 درصد است که تاکنون برای این پروژه بالغ بر30 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی سپس تجهیز مرکز هایتک با مبلغ 30 میلیارد ریال را از دیگر مصوبات سفر رهبر انقلاب به کرمانشاه برشمرد و گفت: با این اعتبار 10 کارگاه مستقر در این مرکز تجهیز و در اختیار کارآموزان قرار گرفته است.

ناصری امید سپس ساخت ساختمان جدید مرکز هایتک کرمانشاه را مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه دانست و با اشاره به توقف سه ساله این پروژه از آغاز ساخت آن خبر داد و افزود: این ساختمان هم اکنون در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع با 35 درصد پیشرفت فیزیکی در جوار اداره کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه درحال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 30 میلیارد ریال برای ساختمان جدید مرکز هایتک کرمانشاه هزینه شده و برای بهره برداری کامل به 100 میلیارد ریال دیگر نیاز است و در صورت تخصیص اعتبار ساختمان جدید مرکز هایتک کرمانشاه ظرف دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمانشاه ، مرکز ، جدید ، دو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.