عرضه موادغذایی غیر استاندارد جنایت است/ ارائه کالای با کیفیت از حقوق عامه است

دادستان کل کشور گفت:عرضه مواد غذایی که سلامت جامعه را تهدید می کند جنایت و غیرقابل گذشت است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیسی دادستان کل کشور امروز درمراسم روز جهانی استاندارد با بیان اینکه باید درحوزه تولید تلاش شود تا خدمات رسانی منطبق با مقررات باشد اظهار داشت: هرچه میزان تولید افزایش یابد ولی دارای کیفیت نباشد کار کامل و درستی انجام نشده است. 

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه تولیدکننده موظف به ارائه کالاهای با کیفیت است افزود: سازمان ملی استاندارد در اعطای نشان استاندارد باید ارزیابی فنی و حقوقی کند تامردم اعتمادکامل به این نشان ها داشته باشند.

وی تصریح کرد: عدم رعایت استاندارد درمواد غذایی یک جنایت بوده و قابل گذشت نیست.

رئیسی به لازمه برقراری قانون اشاره کرد و گفت: توجه همگان به رعایت قانون و نظم در رابطه با کلا وخدمات، تاکید تولیدکنندگان برای تولید کالاهایی با استاندارد و اعتراض مصرف کنندگان به کالای غیر استاندارد ، افزایش مراقبت های سازمان نظارتی واقدامات سازمان استاندارد با همکاری قوه قضاییه برای ضمانت اجرایی استاندارد سازی و برخورد با متخلفان از جمله لازمه های قانون است. 

دادستان کل کشور ارائه کالا و خدمات با کیفیت را از حقوق عامه مردم دانست و افزود:به عنوان دادستانی مدافع حقوق عامه هستیم و نباید اجاره دهیم هیچ کالای غیر استاندارد و مضری در جامعه توزیع شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار