شاه محمدی : تيم های ملی پايه در كمپ اندونزی شركت می كنند

نايب رئيس بانوان فدراسيون كاراته گفت: 10 روز قبل از آغاز مسابقات عازم اندونزی خواهيم شد .

عشرت شاه محمدی ، نایب رئیس بانوان فدراسیون كاراته كشور در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ از وضعیت تیم های ملی پایه كاراته دختران اظهار رضایت كرد و بیان داشت : برای حضور در كمپ اندونزی 10 روز قبل از آغاز مسابقات راهی این كشور خواهیم شد . و 11 آبان تاریخ اعزام تیم های ملی پایه به محل مسابقات است .

وی ادامه داد : تیم های ملی پایه كاراته دختران با 18 ورزشكار ( 12 ورزشكار كومیته و 6 ورزشكار كاتا ) در حال آماده سازی برای حضور قدرتمند در رویداد بزرگ جهانی كاراته كه در اندونزی برگزار خواهد شد، هستند .

شاه محمدی بیان داشت : با توجه به اینكه كاراته بانوان ، دومین حضورش را در رقابت های جهانی تجربه می كند ، ملی پوشانمان از انگیزه بالایی برای حضور قدرتمند در این میدان جهانی برخوردار هستند .

اولین حضور كاتای دختران در جهانی

وی افزود : البته گفتنی است كه در دوره قبل كه در اسپانیا برگزار شد، تیم بانوان فقط در بخش كومیته شركت كرده بود كه در حقیقت كاتای بانوان اولین حضور جهانی را تجربه خواهد كرد .

شاه محمدی با اشاره به عدم كسب نتیجه در اولین حضور كاراته بانوان در رقابت های جهانی اسپانیا در دور قبل اظهار داشت : كاراته بانوان ایران در اولین حضورش در رقابت های جهانی اسپانیا نتوانست نتیجه مطلوبی را كسب كند كه البته توقعی هم نمی رفت كه بتواند دستاورد خوبی داشته باشد . هرچند به لطف خداوند دختران ما ثابت كرده اند كه در كاراته دارای استعداد زیادی هستند و می توانند شگفتی های زیادی را خلق كنند و همگان شاهد خلق این شگفتی ها بودیم و تیم بزرگسالان در اولین حضور خود در جهانی در آلمان توانست یك مدال نقره ارزشمند و نیز یك مدال ارزشمند در كاتای تیمی به مربیگری و زحمات مربی ارزشمند فرخناز ارباب بدست آورد .

نایب رئیس بانوان با امیدواری برای حضور قدرتمند بانوان در رقابت های جهانی بیان داشت : با توجه به زحماتی كه كادر فنی تیم ملی متقبل شدند و همچنین تلاش بازیكنان ارزشندمان در اردوهای تیم ملی ، امیدواریم با دعای خیر مردم بتوانیم در این میدان بزرگ جهانی نتایج خوبی را كسب كنیم و برگ زرینی بر افتخارات ورزش كاراته بانوان داشته باشیم .

سرپرست تیم های ملی پایه كاراته دختران درباره همراهان تیم های پایه كاراته دختران ، گفت : كادر فنی شامل : لیلا بهرامی به عنوان سرمربی و فاطمه قاسمی و نگار حسینی و نادره آقایی به عنوان مربیان تیم را همراهی خواهند كرد .

شاه محمدی درباره پزشك تیم بیان داشت : به طور حتم یكی اولویتهایمان حضور پزشك تیم است و با قطعی شدن وضعیت پزشك تیم نام وی اعلام خواهد شد .

ارباب برای كاراته زحمات زیادی متقبل شده است / در پی قدردانی از سرمربی تیم ملی هستیم

وی با آرزوی بهبودی كامل برای فرخناز ارباب مربی تیم ملی كاتا ، گفت : طی مكاتبه ای كه با دكتر سجادی داشتیم و مساعدت وی و با توجه به زحمات فراوانی كه این مربی ارزشمند برای كاراته بانوان داشتند ، قرار بر این شد كه بخشی از هزینه های پزشكی وی را فدراسیون پزشكی متقبل شود كه جای تشكر از مسئولان دارد .

شاه محمدی خاطرنشان كرد : ارباب برای كاراته زحمات زیادی را متقبل شده است و هركاری كه در توانم باشد را دریغ نخواهم كرد و در نظر داریم برای ارزش نهادن به زحمات این مربی ارزشمند در ماهها ی آتی، مسابقه ای را برای قدردانی از وی برگزار كنیم كه با قطعی شدن زمان و مكان مسابقه ، شرایط شركت در این مسابقه را اعلام خواهیم كرد .

نایب رئیس بانوان فدراسیون كاراته در پایان برای تیم های ملی پایه دختران و نیز پسران آرزوی موفقیت و سربلندی نمود و بیان داشت : امیدوارم نمایندگان كاراته كشور بتوانند برای ورزش كشور افتخارآفرینی كنند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.