عبدی: ایده تمدید قرارداد نوروزی قانونی نشده است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد هادی نوروزی گفت: این موضوع یک ایده و پیشنهاد است که هنوز مراحل قانونی‌اش طی نشده است.

عبدی: ایده تمدید قرارداد نوروزی قانونی نشده استحسین عبدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افزود: به هر حال نظرات متفاوتی در مورد قرارداد هادی نوروزی مطرح شده  اما هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

عبدی درباره وضعیت بلیت بازی پرسپولیس- صبای قم بیان کرد: صحبت‌هایی بین طاهری و مسئولان سازمان لیگ برتر در جهت راهکار بهتر برای برگزاری مناسب بازی انجام شده است. به هر حال عواید بلیت فروشی این بازی قرار است به خانواده نوروزی داده شود.

 برانکو هنوز لیست مازاد را ارائه نکرده است

وی درباره شایعه جذب نوری بیان کرد: این موضوع در حد شایعه است نوری بازیکن بزرگی است اما با باشگاه المسیمیر قطر قرارداد دارد همچنین برانکو سرمربی تیم درباره جذب بازیکن  تصمیم می‌گیرد.

عبدی در مورد افشای لیست مازاد پرسپولیس تصریح کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم همچنین برانکو گزارش مربوط به عملکرد بازیکنان را هر هفته به اطلاع کمیته فنی می‌رساند اما تاکنون درباره لیست مازاد حرفی نزده است.

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال در زمان نقل‌و‌انتقالات جابه‌جایی‌ها صورت می‌گیرد و این حق طبیعی سرمربی است که بازیکنانش را انتخاب کند.

حامیان مالی تعهداتشان را انجام می‌دهند

وی در مورد وضعیت اسپانسر باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: با چند حامی مالی قرارداد مشارکتی بستیم و تاکنون هم تعهدات انجام شده است. معتقدم که قرارداد منطقی نسبت به قرارداد سریع و با عجله بهتر است و ما هم این کار را انجام دادیم.

عبدی درباره خالکوبی برخی از بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: این موضوع مربوط به کمیته انضباطی و اخلاقی است اما بازیکنان هم باید به قوانین کلی باشگاه احترام بگذارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران برای حمایت تیم روز جمعه به ورزشگاه آزادی بیایند و با تشویقشان روحیه تیم را بالا ببرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار