بار دیگر مردم مقابل شرکت بیمه توسعه تجمع کردند/ پاسکاری بیمه ها به یکدیگر

تجمع چندمین باره مردم در مقابل شرکت بیمه توسعه و اعتراضاتی مبنی بر وصول نشدن هزینه دیه و درمان هایی که سال ها برای آن حق بیمه پرداخت می کردند پای پلیس را به میدان باز کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تجمع مردم در مقابل شرکت بیمه توسعه امروز (سه شنبه) برای اعتراض به اینکه بیمه توسعه چندین سال است که حقشان را پرداخت نمی کند سرو صدای زیادی راه انداخته است.

در این میان با چند معترض در خصوص اعتراضشان و مشکلاتی که با این بیمه دارند، صحبت کرده ایم.

بار دیگر مردم مقابل شرکت بیمه توسعه تجمع کردند/ پاسکاری بیمه ها به یکدیگر

یکی از معترضان با بیان اینکه پس از چهار سال یعنی از 93/02/30 تنها با یک چک از بیمه توسعه به بیمه ایران پاسکاری می شوم ،می گوید:زمانی که برای دریافت دیه به بیمه توسعه مراجعه کردم آنها اعلام ورشکستگی کرده و مطالبات بنده را به بیمه ایران ارجاع دادند.پس از چندین مرتبه رفت و آمد به بیمه ایران تاکنون پاسخ قابل قبولی دریافت نکرده ام.

بار دیگر مردم مقابل شرکت بیمه توسعه تجمع کردند/ پاسکاری بیمه ها به یکدیگر

معترض دیگری در این تجمع معتقد است: اگر بیمه توسعه ورشکسته شده است چرا دفاتر خود را در سایر استان ها تعطیل نمی کند و همواره به فعالیت خود ادامه می دهد.

گفتنی است؛مسئولان بیمه توسعه از ورود و خروج معترضان به داخل ساختمان ممانعت می کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۴
واقعا برای ما که ادعای مسلمونی داریم و قراره سرمشق سایر کشورهای دنیا باشیم شرم آوره که با حق مردم اینچنین بازی میکنیم و آسوده خاطر و بی دغدغه .مردم وزیاندیدگان نگون بخت رو پاسکاری میکنیم و فریادرسی نیست تا مردم به او پناه ببرند.البته اگر مسئول محترم بررسی کامنت های سایت شهامت انتشارش رو داشته باشن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۴
من که شکم زن وبچه کم کردم به امید اینکه در بیمه توسعه بیمه عمر شدم واسه اینده ولی حالا نه بیمه توسعه نه بیمه ایران جواب گوست اونایی که به اینها مجوز دادن که بول مردم رو بخورن کجان تا کی بی بندباری مالی
آخرین اخبار