سرمربی تیم سوریه: تیم ایران برای قهرمانی می جنگد

مهند فاخر سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال سوریه در نشست خبری پیش از بازی با ایران گفت: تیم ایران نمایش خوبی در سه بازی گذشته داشته و به طور حتم این تیم برای قهرمانی می جنگد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهند فاخر سرمربی تیم سوریه در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل تیم امید ایران در فینال مسابقات غرب آسیا گفت: ما به هشتاد درصد اهدافی که در این مسابقات داشتیم، دست پیدا کردیم و حالا اماده فینال هستیم.

مهند فاخر افزود: بالا بردن جام قهرمانی قطعا برای من و بازیکنانم غرور انگیز خواهد بود و امیدوارم که بتوانیم تا حدودی دل مردم جنگزده سوریه را شاد کنیم. البته نباید فراموش کنیم که ما با چه تیمی بازی داریم. تیم ایران نمایش خوبی در سه بازی قبل داشته و قطعا برای قهرمانی می جنگد.

سرمربی سوریه با انتقاد از ساعت برگزاری مسابقات گفت: همانطور که سرمربی ایران گفت، بازی کردن در این شرایط اب و هوایی و بخصوص رطوبت بالا سخت و دشوار است. بنابراین باید با امادگی کامل بدنی به مصاف ایران برویم و امیدوارم که مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

سرمربی سوریه در پایان خاطرنشان کرد: ما در این مسابقات چند بازیکن خودمان را به دلایل مختلف از جمله حضور در تیم ملی بزرگسالان در اختیار نداشتیم اما بازیکنان جوان ما عملکرد خوبی داشتند و امیدوارم که در بازی فردا هم موفق ظاهر شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار