پیام قدردانی دکتر صالحی از مجلس شورای اسلامی

رییس سازمان انرژی اتمی ایران از مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

پیام قدردانی دکتر صالحی از مجلس شورای اسلامیبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رییس سازمان انرژی اتمی ایران از مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است

جناب آقای دکتر لاریجانی

رییس محترم مجلس شورای اسلامی

باسلام و تحیّت،

 با احترام، اکنون که در پرتو الطاف الهی، ارشادات رهبر فرزانة انقلاب اسلامی و تدابیر ریاست محترم جمهوری و نیز به یمن همّت و حمیّت سایر خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی بویژه حضرتعالی، زمینة مناسب برای پایان بخشیدن به بحرانِ ساختگی هسته­ای فراهم آمده است، به حکم وظیفة اسلامی و انسانی، برخود فرض می­دانم تا از تلاش‌های صادقانة دست­اندرکاران این اقدام مبارک قدردانی نمایم.

کسانی که با ابعاد و زوایای پروندة هسته­ای کشورمان و سیر تحوّلات آن آشنایی دارند، نیک می دانند که جنابعالی طیّ پانزده سال گذشته در مقام مدیری توانمند و مشاوری بصیر، تمام توش و توان خود را در مسیر عبور پیروزمندانة ایران اسلامی از این گذرگاه تاریخی بکار گرفته و نقشی ماندگار از خود به یادگار نهاده­اید. بدون تردید در صفحات تاریخ معاصر ایران درج خواهد شد که جنابعالی در کلّ فرآیند مذاکرات هسته­ای و به سرانجام رساندن آن نقش مؤثری بر عهده داشته­اید.

 تدابیر خردمندانة جنابعالی در مقام دبیر شورایعالی امنیت ملّی و حلّ و فصل بسیاری از موضوعات مورد اختلاف در قالب بحث "مدالیته" و همچنین ارائة دیدگاه‌های راهگشا از سوی آن برادر گرانقدر در فرآیند مذاکرات محرمانه با ایالات متحدة آمریکا در دولت‌های دهم و یازدهم و نیز در جریان مذاکرات چالش‌برانگیز و نفس‌گیر جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عضو گروه 1+5 از حافظة تاریخی ملّت ایران زدوده نخواهد شد.  

 اینجانب همچنین مراتب سپاس و قدردانی خود را نسبت به مدیریت شایستة جنابعالی در جریان  بررسی برنامة جامع اقدام مشترک(برجام)در مجلس شورای اسلامی  و تصویب آن به حضورتان اعلام می نمایم.

 افزون براین، برخود واجب می­دانم تا به نمایندگی از خانوادة بزرگ و افتخار آفرین صنعت هسته­ای از همراهی و همگامی همدلانة نمایندگان خانة ملّت بویژه اعضای محترم کمیسیون برجام سپاسگزاری نمایم.

امید است در سایة اتّحاد و انسجام اسلامی و همدلی و همزبانی ملّی، بیش از پیش بر مسیر تحقّق اهداف بلند نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران توفیق یابیم.

 دوام سلامتی و مزید توفیقات جنابعالی و همکاران گرامی را از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: صالحی ، برجام ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
آقای صالحی و رفقا فکر کنن زدن وبردن، آخه قیامتی هم هست
آخرین اخبار