پایان مرحله پنجم اردوی تیم ملی ساندا

پنجمین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی ساندا فردا چهارشنبه 22 مهرماه به مدت سه روز تعطیل می شود و سانداکاران به استراحت می روند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سانداکاران تیم ملی ووشوی کشورمان از ابتدای مرداد ماه به طور مستمر در اردوی آمادگی به منظور حضور در مسابقات جهانی اندونزی به سر می برند و هر دو هفته یکبار به مدت سه روز به استراحت می روند.

در همین راستا مرحله پنجم اردو که از 11 مهر در محل آکادمی ووشو آغاز شده بود،فردا چهارشنبه پس از يك وعده تمرین صبح به کار خود پایان می دهد و سانداکاران به استراحت سه روزه می روند.

یادآور می‌شود :در اين مرحله از اردو، تیم ملی چین به ایران آمد و علاوه بر تمرین مشترک، دیدار تدارکاتی نیز با ملی پوشان برگزار شد ،که خوشبختانه نتایج قابل قبولی توسط سانداکاران کشورمان کسب شد.
همچنین حذف آرمان بازیاری و علی بختیاری از دیگر اتفاقات مرحله پنجم اردوی آمادگی بود و در حال حاضر جعفر شیرزاد، محسن محمدسیفی، سجاد عباسی، امیر فضلی، حمیدرضا قلی پور و یزدان میرزایی در اردو حضور دارند. 
لازم به ذکر است: برای حضور در مسابقات جهانی اندونزی کشورها مجاز به اعزام 5 وزن در بخش مردان هستند که با توجه به اینکه فضلی، سیفی، عباسی و قلی پور مدال های بسیار خوشرنگ جهانی و آسیایی را در کارنامه خود دارند، قرعه حذف بعدی به احتمال زیاد به نام میرزایی ویا شیرزاد خواهد خورد.

گفتنی است: مسابقات ووشو قهرمانی جهان 23 آبان به میزبانی اندونزی برگزار می شود.


انتهای پیام
برچسب ها: مرحله ، پنجم ، اردو ، تیم ، ملی ، ساندا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار