اجرای آزمایشی طرح کارت هوشمند در دانشگاه خواجه نصیر

طرح آزمایشی کارت هوشمند دانشجویی در 4 دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر الدین طوسی، علم و صنعت، دو مرکز فنی و حرفه‌ای و دو واحد علمی و کاربردی اجرا می‌شود.

ابوالحسن ریاضی معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با هدف ارتقای کیفیت خدمت رسانی به دانشجویان قرار بود طرح کارت هوشمند دانشجویی به صورت آزمایشی در 4 دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر الدین طوسی، علم و صنعت، دو مرکز فنی و حرفه‌ای و دو واحد علمی و کاربردی اجرا شود که اکنون این طرح به صورت آزمایشی ابتدا در دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر الدین طوسی اجرا شد. 

وی ادامه داد: دانشگاه‌های دیگر نیز امیدواریم تا پایان امسال این طرح را اجرایی کنند البته با توجه به استقبال کمی که از این طرح شده دانشگاه‌ها می‌توانند با بررسی عملکرد کارت هوشمند اقدام به صدور این کارت کنند و همچنین می‌توانند از تجربیات دانشگاه خواجه نصیر استفاده کنند. 

ریاضی اضافه کرد: دانشجویان می‌توانند از کارتهای هوشمند خود در امور حضور و غیاب،‌ از کتابخانه، خرید کتاب و . . .  استفاده کنند و با ارائه این کارت از تخفیف‌های برخی رستوران‌ها سلف‌سرویس دانشگاه ها و تسهیلاتی برای استفاده از حمل و نقل عمومی برخوردار شوند. 

وی در پایان اضافه کرد: با اینکه این طرح با استقبال کمی روبرو شد اما متوقف نخواهد شد و امیدواریم تا پایان سال در دانشگاه‌ها اجرایی شود. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار